NuffnangX

Wednesday, November 11, 2009

Thanks Auntie Shumie

umairah dapat hadiah dr auntie shumie
merangkap mak angkat kpd anak aku tu
kalau dtg umah aku tu memang terus di peluknya si kecik tu
umairah masa dia mula-mula tgk shumie
taknak gak kat minah tu
tapi dah selalu jumpa
dah ok


hadiah nie shumie bagi
pada hari sabtu yg lepas
yeayyy shumie aku berjaya mcm maner nak pakai paper beg ko tu


tadaaaa paper beg red colour dr auntie shumie


di dalamnya
memang cite miut la baju yg dihadiahkan



umairah memang takder baju tido mcm gambo di atas nie
biasanya malam aku pakaikan ajer rompers pd si kecik nie
takder la formal baju tido aku pakaikan pada umairah
nie dah ader boleh la bg umairah pakai



pastu dapat pink dress
yg nie memang cantik sangat-sangat
cuma kena tunggu umairah setahun lebih la
dan bg umairah tinggi skit lagi
baru la boleh pakai dress nie
memang cantik
umairah mcm biasa la bila nampak baju pink-pink nie
asyik la nak pegang pastu kepit bawah ketiak ;D


thanks shumie :D


2 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

aku xbg pape pun tuk umairah...erm...

zh-ena said...

ala zura ko dtg tu pun dah wat aku gembira

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha