NuffnangX

Tuesday, November 3, 2009

LuncH Di OTWC

semalam bos aku dh terbang pergi ke Thai
jd MERDEKA
tu yg boleh nak luch ngan member2 kan
mmg la bila bos aku ader kat M'sia
aku boleh jea nak lunch ngan member
tapi rasa mcm tak syork plak
ialah nnti kejap2 aku akan dpt call dr boss
tanya tu la tanya nie la
baik dia dh terbang pergi maner2
baru la dengan senang hati nak keluar lunch ngan member2 aku nie :D

zura siap msg aku lg
tanya nak lunch kat ner'aku cuma ckp ikut ajer la
sebab dia yg amik aku kat opis
jd ikut driver la kan
aku follow jea :D
amik ko sekali 3 si zura nie bg pilihan nak lunch kat ner
[laksa shack..restaurant an-nurs..OTWC]
jd pilihan si zura adalah OTWC


aik muka aku nampak sekerat ajer la
tak aci :p


hati berbunga-bunga siaper yg tahu kan :D
ayat bermadah la plak :p


ice lemon tea
yg rasa pekat sgt rasa tea nya
tak sedap sgt la
tapi tetap sedut gak walaupun tak sedap
hehehehehehe
siap kami berdua berdiskusi lg
chef kat dapur guna teh aper hehehehhehe
teh cap masjid kotttt
tu yg rasa pahit skit tu



aku ingat nak makan soup ku tiew
tapi ilekkkk la plak
jd tukar mkn
nasi lemak rendang ayam
sedap gak
amik ko jap lagi kat opis
mesti mata minta di tongkat
sebab mengantuk mkn lemak2 di tengahari :D


naper erk bila dh upload gambo
gambo yg aku dah rotate tu still lg terbalik bila aku dh upload
muskil plak aku tgk gambo kat atas nie
pdhal dah rotate dulu dah sebelum upload
naper erkkkk ???



zura plak mkn mee kari
kuah dia memang tangkap leleh la
sedap sgtttt dan pekat
aku siap minta skit kuah kari nie letak kat nasi lemak aku
hahhhh bertambah2 mengantuk la jap lg aku kat opis :D
sura nak bg si suzy tangka leleh tgk gambo mee kari nie hehehehehhehe


time nak blk
nasib baik la keta si zura nie boleh hidup
dlm kepala otak aku
klu tak boleh start nak panggil saper la kan
ialah opis aku pun bukannya ader lelaki pun
kena panggil hero JASA la dtg utk selamatkan kami hehehehehehe
siap aku jampi2 skit baru la keta zura boleh start
perghtttt selamat pun sampai opis

zura jgn lupa service keta ko tu
lampu minyak hitam ko dh menyala
nnti kering minyak hitam ko
alamat kena overhaul la keta savvy ko tu
ops keta sawi hehehehehhe :p
klu taknak service lg budget tak cukup
ko pergi petronas beli minyak hitam 1 liter
ko top up jea kat minyak hitam ko tu
sampai la tak keluar lampu mintak hitam kat dashboard ko tu

ader la ilmu skit2 sbb dulu aku kerja kat pusat EON
rindu plak kat member2 budak EON

11 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

eh suke bebenor ena pegi otwc ni yep :)

zh-ena said...

wanie - sbb dkt ngan opis..tu yg rajin mkn kat sini :D

adianiez AIDA said...

wah... meriah la bos takde yek. sama ler kita, time bos takde, merdeka! merdeka! merdeka!

hidayahamin said...

salam perkenalan....

Unknown said...

ai..asik kesana je kome ye...

zh-ena said...

aida - betul tu time bos takder la baru boleh beronggeng hehehehhehe

hidayah - salam kenalan..singgah la selalu

chugie - kat sini sedap tu yg rajin singgah tu :D

pearl'E.J said...

yang, elakkan mkn hor fun yer kat old town tu... sebab belum sahih lagi halal ker tak... k.ej now kalau ke old town mmg dh x mkn hor fun tuu..

zh-ena said...

kak ej..hah yea ker k.ej..tak tau la plak..thanks for the info

attyfir said...

kty pun suka mee kari kt situ

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain mkn nasi lemak yo.. emmm memang mata kena tongkat la jawabnya

Mak Su said...

maksu ni mkn hati berulam jantung, lunch tergesa2, keluar supping memang tak pernahlah during lunch time kat opis, huhuhu, merana tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha