NuffnangX

Wednesday, November 4, 2009

BuKa HaDiaH

selepas BBQ baru la buka hadiah yg umairah terima
tak banyak sangat umairah terima
sebab umairah lebih banyak terima $$$$$$ dari hadiah
ialah yg datang tu semua m.cik2 dan p.cik2 kan
confirm la diorg hulur $$$$$$ dr hadiah-hadiah nie semua
ialah family aku kan buat kenduri doa selamat ngan marhaban kan
tu yang banyak masyukkkkkk tu
baper jumlah yg umairah terima
tak payah la aku war-warkan kat blog nie
nanti macam riak plak
tak baikkan
yang pasti lebih banyak dari duit raya umairah


sebenarnya aku dah tak larat nak buka hadiah nie
tapi adk beradik aku la bising-bising nak gak kami buka hadiah umairah
umairah plak masih lg segar bugar walaupun jam sudah pukol 11pm
biasa la umairah
kalau nak bagi dia tidor kena lah semua orang tidor
pastu mesti kena gelap
selagi terang benderang jangan harap la si kecik nie nak tidor



memula tu aku yang koyakkan kertas pembalut hadiah tu
pastu umairah sendiri yang koyakkan
ialah seronok la tu sebab dapat koyakkan kertas kan
sebelum nie aku mesti marah sebab koyangkan newspaper
tapi kali nie ibu dia bg plak koyakkan kertas
tu yang laju jea si kecik nie koyakkan




antara hadiah yg umairah terima
baju-baju nie semua memang cantik-cantik
boleh la pakai time raya haji nanti :D




adk aku ader bagi sandal untuk umairah
tapi sayangnya tak muat
kaki umairahkan tembam jadi tak boleh nak masukkan lagi kaki si kecik nie ke depan
hehehhehehehe terus kena gelak
ialah kaki tu besar sangat
ikut size kaki babah la nie
sayang pun mcm nie
susah nak cari kasut ngan selipar
size kaki sayang 12
paling besar kat kedai pun sampai size 10 jea
tu yg fade up nak cari kasut sayang nie
kena beli kasut size mat salleh
tu yang turun kat umairah tu
aku dah serik nak beli kasut utk umairah main beli jea
sebab dah 2x terkena
dua-dua tak muat untuk umairah pakai
jadi selepas tu kalau nak beli kasut umairah
mesti kena bawak umairah
try pastu kalau muat baru la beli
size kaki umairah adalah 22 untuk umur budak 3 tahun
percaya tak :D
percaya la


TAMAT
sudah cerita birtday umairah
lega sangat
boleh la buka cerita yang lain :D

8 kata-kata indah:

Unknown said...

wah..banyaknye hadiah.. murah rezeki umairah.. pe pun..selamat hari lahir umairah..

wish:- don't notty2 ye dear...

saya said...

amboiii..banyak nya hadiah umairah dapat.bestnyaaaa.. moga terus menjaid anak solehah yang menyejukkan hati ibu dan ayah...

Mak Su said...

main masak2 tu kasik kat maksu ler, maksu nak main ngan baby w :)

Zura Tahir said...

byknye dpt hadiah...

pearl'E.J said...

wahhhhh... kira besar laa kaki umairah yer yang... pakai yg budak 3 tahun punya...

chik star said...

klo dekt as mesti xlepas peluang pi party umairah ni.
hihi

hepy besday syggg...

zh-ena said...

chugie - noty2 baru la best..kena sakat ibu selalu

ciksaya - harap begitu jugak..doa setiap ibu nakkan ank2nya soleh dan solehah kan

maksu - umairah dah main masak2 pun maksu

zura - rezeki kan..tak payah dah aku nak beli mainan utk umairah skang nie eheh

kak ej - mmg besar tu..ikut kaki babah dia

ass - wlaupun jauh tapi dekat di hati :D.

ibuayu said...

wah banyaknya hadiah umairah...tembam ye kakinya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha