NuffnangX

Wednesday, November 18, 2009

MC

bangun pagi tadi
rasa macam dah pening-pening lalat
ehhh aku tak sihat ker nie


pastu minta sayang rasa
pastu sayang ckp
"mmg tak sihat la nie, tak payah pergi keja la, duk umah ajer" sayang ckp
wah bila sayang dh cakap mcm tu lg la
mmg ayat yg di tunggu-tunggu kan
terus la tarik selimut
tapi mmg seyes la


kepala panas
dari badan sampai ke kaki
punya la sejuk
mcm ice jea
terus minta sayang kurangkan kelajuan kipas
tak tahan sgt sejuk gila
sampaikan sayang kena selimutkan aku guna toto
baru la aku rasa selesa


jadi pagi nie sayang la yg uruskan umairah
sian sayang
nasib baik la sayang keja petang
jadi boleh la aku terus dapat lena kan diri
umairah datang tengok aku
pastu kiss pipi pastu sengih tengok aku
suka la tu ibu duk kat rumah ajer
tak pergi keja :D


sayang buatkan air milo
buat roti telor
tapi aku tak mkn dan minum byk pun
rasa loya plak tekak aku bila minum air milo tu
pas masuk skit makanan dlm perut
sayang bg mkn penadol
telan penadol pastu terus lena semula
mmg berat gila kepala aku nie


nasib baik la umairah tak banyak karenah
ikut ajer aper yg babah dia arahkan
kol 1pm, sayang hantar umairah ke rumah bbysitter
sayang plak bersiap-siap utk pergi ke tempat keja
sayu plak hati bila sayang menghilang dr balik pintu
jadi aku sambung baring
dan tgk tv ajer la


harap aku akan sihat semula :D

tetiba terpikir rasa mcm nak bekerja dr rumah ajer
dapat luangkan masa yg lebih ngan ank dan suami


13 kata-kata indah:

~ain said...

wat suspen je ena ni.. ke umairah nak dapat adik? hehehhehehe

zh-ena said...

ain - maner tahu masin mulut ain hehehehehhehe

~ain said...

hehhe.. amin!!! ye ke?

zh-ena said...

ain - ena deman ajer la hehehehehehhehehee

green apple said...

best okkkk keje from home..leh tengok AFC kul 8am, pastu sambung tgk jangan lupa lirik, pastu tgk E!News...wakakakaka

Wife to Firdaus Ghazali said...

umairah nak dpt adik kot????huhu ;p hope kak ena cpt sihat...aminnnn

zh-ena said...

kak Di - best kan mcm kak di gak kdg2 lepak kat rumah tapi bila dh kena keja mmg la penat..tapi syorkkkk gak kan


azie - thanks azie doakan kak ena :D

chugie said...

uit..x sihat ke?? emm skang ni musim batuk + selsema na.. aku ni pun dah mcm nak kene je ni.. jangkit dr fatin agaknye..

zh-ena said...

chugie - tu la aku pun jangkit dr umairah la nie

.::WaNiE::. said...

take care :-)

zaza said...

TAK SIHAT KE..? AKU PUN TAK SIHAT NI.. DEMAM & BATUK2! TP. KO BEST LA.. ADA "SAYANG" JAGA.. AKU? HU HU..
ANYWAY.. MOGA KITA CEPAT SEMBUH... :-)

Zura said...

bestnye roti telur...

CuTeMiUt78 said...

uish.. pening2 pala..? eemmmm ada makna ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha