NuffnangX

Saturday, November 7, 2009

MaMaM..Nyumm Nyumm

malam tadi aku masak spegeti
rasa tekak nak mkn plak
pas tgk blog cikleeya mkn spegeti ngan baked bean
tapi aku tak buat kuah spegeti guna baked bean la
buat kuah seperti biasa la
buat sos belognese


umairah memang suka kalau dapat mkn spegeti
aku bg makan pasta ajer la
takder la aku nak bagi kuah spegeti sekali kan



sedap sangat sampai mata pun terpejam
hehehehehhe



skang nie nak makan suap sendiri ajer
tapi tengok la tu kalau mkn sendiri
bukan masuk mulut ajer
tapi sekeliling umairah pun mkn spegeti tu sekali
sofa pun mkn hehehehehe



skang nie umairah suka bangun jea pagi
tunjuk kat dapur
pastu akan cakap
"nyum..nyum..nyum.."
maknenya si kecik nie dah lapar dan nak mamam la tu "D

bila kami cakap
" umairah nak mamam tak" kami berdua tanya kat si kecik nie la
"nyum..nyum"..sambil tunjuk kat dapur
si kecik nie faham ngan aper yg kita tanyakkan..

4 kata-kata indah:

zaza said...

Wah.. tgk cam sedap je Umairah makan.. ni belum dengan kuahnya lagi.. he he.,. ptg krg nak masak spagetti jugak la... "musim-musim hujan ni.. makan je keja. aku."

zh-ena said...

zaza - hujan kan sejuk jd kalau dpt mkn makanan yg panas2 syorkkkkk jea kan

Zura said...

dah pandai mintak makan plak...pandai pandai...

saya said...

amboii..besar sungguh pengaruh saya makan spageti tu ye sampai ena pon makan. tapi saya perhatikan ena memang suka je makan spageti ni kan anytime pon. hehehhee... mari kita makan spagetiiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha