NuffnangX

Thursday, November 19, 2009

Contest Anak Dara Ku Bertocang By Sitisifir10

aku dah gila nak join contest hehehehehhe
contest kali nie aku join dr blog kak siti
berkerjasama ngan blog kak sari sebaga penaja


blog kak sari nie
memang bagus la
sebab citer detail tentang CD
sebelum nie aku pernah ckp nak cari info psl CD kan
hah kat blog kak sari nie memang detail la nak tahu info psl CD
dah bincang gak ngan sayang
kemungkinan kami akan pki CD plak kot
blh la cut budget sambil2 tu menggalakkan berjimat cermat :D



comel kan anak kak siti nie..cute jea si Arwa nie
rambut pun panjang jd buat tocang nampak cantik ajer :D
puji ikhlas tau bukan puji nak membodek hehehehheheh


ok utk contest nie
gambo yg aku pertandingankan
adalah

v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaa pokok kelapa baru jea tumbuh

Name : Umairah Zahrah
Umur : 1 Tahun ++


baru jea amik gambo nie pg td
kiranya baru kuar dr oven la nie
panas..panas..panas tu hehehehhehe


sebelum nie memang aku @ sayang tak pernah ikat tocang rambut umairah
sebab skit sgt rambut umairah
tak sampai hati nak tocang

tapi tadi try ikat
nampak cute la plak
terserlah muka girl skit hehehehhee


tapi tu la senget skit tocang pokok kelapa umairah tu
emmmm tak kesah la tu asalkan bertocang kan
pastu aku klip skit rambut umairah ngan klip rambut
gambo kat atas tu mcm tak jelas kelihatan klip rambut tu kan


ok aku bg closed up skit klip rambut tu
v
v
v
v
v
v
v

tadaaaaa

tadaaaaa mcm maner
confirm la kan colour pink utk puteri aku nie hehehhehehe




korang tahu tak
mesti la korang tak tahu kan hehehehhehee
set getah nie aku beli utk bby aku time aku pregnant lagi
ialah aku kan dah tahu bby yg aku kandungkan bby girl
jd time aku masuk sinma
terpandang la plak set getah nie
colour pink plak tu
terus la amik dan bayar
time tu sayang tanya
"beli utk saper"
terus jea aku jwb
"utk bby kita la"
emmmm pd hal time tu bby tak lahir pun lg
mmg xcited betul la time bila tahu bby girl
suka tau :D




hah saper2 yg kaki contest tu
ader bby girl yg bawah 3 tahun
aper lagi jom kita join contest nie
tarikh tutup contest nie : 30 Nov [12 pm]


nak join klik di sini
ok

8 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

over tau baby dlm perut dah beli getah rambut :P hahaha


comelllllllll ..mulut sentiasa comot hahaha

zh-ena said...

wanie - hehehehehehe tu la xcited lebih..

bdk kecik nie mmg asyik ingat nak mkn jea

Anonymous said...

comeinye dia ikat rambut damia mmg xleh la join contest ni sebab dia xmau ikt rambut

antalya said...

baju umairah cantik2.suka tgk.pandai korang pilih ek

zh-ena said...

nana - nie pun ikat sekejap jea pastu tarik getah rambutnya tu


antalya - selalu terjah sale baju anak jea nampak utk di beli

saya said...

hehehhe..tocang secoet.. tapi cutee.. saya pon suka je beli perhiasan2 rambut macam sepit2 ke cekak2 ke, pengikat rambut ke...kalo ada geng lagi la best kan nk pakai benda2 tu..

zh-ena said...

saya - heheheheheheheh suh obek cepat meminang leeya pas tu blh la buat anak hehehehehheeh nnti ader la geng

ops hah nezha kan ader tocang ajer misai nezha tu :D

Sari said...

salam, ksari dah jenguk tocang umairah (sama nama ngan anak akak la),lps ni umairah ble sruh mama n papa pkai cd ekk..cpt2 tau tgh ader promosi ni...
gud luck ye sayg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha