NuffnangX

Friday, November 13, 2009

LuNcH Di OTWC

lunch td mkn kat OTWC
mesti korang akan ckp asyik la mkn kat situ jea kan
hehehehehehehe
ialah dh alang2 aku pergi bank MBB kat suabng perdana
terus ajer mkn kat situ senangkan
sebab OTWC pun kat deret bant tu gak
senang pun tak payah pening2 kepalan nak mkn kat maner


ajak jugak zura lunch sama
tapi minag tu dah order plak makanan utk lunch dia
awalkan minah nie order makanan
padahal time aku call zura kol 12.30
jd mmg awal la tu :D



sementara ira bank in cheque
aku gediks jap amik gambo diri sendiri
hehehehehehe selalu pun kalau aku bosan duk dlm keta
itu ajer la keja aku pun
jd model jap hehehehehe



asam laksa - menu pilihan ira



Hainan Chicken Chop Rice - pilihan aku
aku cuma mkn nasi dia jea
ayam aku tak mkn
sebab tooooooooooo oiley la
atas ayam tu diorg letak telor hias jd sarang burung
tak sedap la
pas nie taknak dh aku order


ira yg hari nie pakai baju kurung
emmmm nak tgk aku pakai baju kurung
mlm skitttttt



4 kata-kata indah:

Zura said...

erm...mkn kat sana ke...

zh-ena said...

yup klu tak blh la kita berdua mkn kat situ

~ain said...

asik2 makan kan sini.. sedap nau ke? nak try juga ..

zh-ena said...

heheheheheh sedap sbb tu la asyik terjah ke sini jea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha