NuffnangX

Tuesday, November 17, 2009

Kami Dating Tengok Wayang :D

sambung citer aku dating semalam
sebenarnya tak la gempak sangat pun kami dating tu
tapi bagi kami berdua
masa berdua nie la kena hargai betul2 kan


jadi sayang ajak tengok wayang
filem plak terserah pada aku citer aper nak tengok
mesti la nak tengok citer 2012 kan
citer lain tak menarik perhatian aku
cuma citer nie ajer aku nak tengok


jadi kol 1 lebih aku hantar umairah ke rumah bbysitter
than terus kuar
ikut jalan tropicana
tetiba plak jalan tu tutup
dah la kami tak fimiliar sgt area situ bila dah kena ikut jln lain
jd kami decide ikut ajer keta depan kami ikut maner kan
fuhhhh lega bila keta depan kami pun mmg nak ke damansara
jd kelewatan skit kami sampai ke TGV 0U
mmg taknak tgk kat GSC sbb showtime dia lambat sgt
kami taknak la kuar lambat sgtkan
sebab time amik umairah 6.30pm


bila smp kat depan TGV
terserempak la plak Nina
Nina bgtau yg tiket kol 3.10pm dh sold out
jd aku pandang sayang..sayang pandang aku
laaaa takkan la tak dpt tgk kot


jadi sayang ajak tengok kat cinelussure
Nina ajak tgk kat GSC
tapi aku tolak perlawaan dia sbb lambat sgt showtime dia kol 4.40pm
jd terus la pecut pergi ke The Curve plak
nasib baik la jalan ok tak jam


memang luck la kami
sebab sempat gak tgk 2012 showtime 2012
memang sold out la tiket citer nie
memang dasyat la penangan semua orang nak tengok citer nie kan



seronok dapat luangkan masa ngan sayang
kami lebih banyak spend masa di dalan keta
borak-borak sambil bergurau senda
dah lama tak borak sambil aku dapat tumpukan sepenuh perhatian pada sayang
sejak umairah semakin membesar
masing-masing hanya tumpukan perhatian pada umairah
sampaikan macam lupa kehadiran masing-masing
terlalu bz
jd kesempatan yg ader nie
betul-betul membuatkan kami dpt spend masa berdua



tiket wayang yg berjaya kami rebutkan
kesian kat org-org belakang kami
sebab tiket dah habis :(


bagi aku citer 2012 nie memang best la
dr 10 aku bg 9
memang gempak
mmg tak sedar pun masa berlalu
dalam debaran nak tahu aper kesudahannya
jadi yg tak tengok lagi tu
mmg wajib la filem yg kena tonton skang nie


abis wayang kami terus gerak balik
tapi jalan jam la plak
tersekat di Dataran sunway
tgk jam dah kol 6pm
perut plak dah menyanyi
lapar beb


dah alang-alang kat Datran Sunway
terus ajak sayang mkn di restaurant Vicchuda


aku mmg suka time lunch dtg ke sini
sebab service dia memang cepat
mmg tak tunggu lama la pas kita dah order




nie antara menu makanan yg kami order
memang licin la pinggan kami tu


tapi aper2pun
semalam adalah hari yg membahagiakan kami berdua
dan yg pasti hari-hari yg kami lalui bersama
umairah zahrah adalah yg paling terbaik sekali
mmuahhhhh utk sayang dan umairah zahrah permata hati kami berdua ;D



7 kata-kata indah:

Suziey Ahmad said...

waaa sooooooo romantik..sweet jek..hehe..skali skala ape slhnya kan luangkan masa bersama insan tercinta..syiok kan.rs mcm bahagia sgt..menguatkan lg ikatan suami isteri:)

.::WaNiE::. said...

betul betul bersenda gurau sembang2 dalam kereta mmg seronok :-)

takpe lepas2 ni rajin2 amik cuti sesama pegi dating lagi ok

saya said...

betol tindakan ena tu.. kadang2 walopon dah kawen dan ada baby, perlu juga masa berkualiti bersama pasangan. kenang2, ulang2 zaman bercinta dulukan boleh mengeratkan hubungan. hehehhee... moga bahagia selalu. doakan saya juga ye... dan semua orang la..

CuTeMiUt78 said...

wallaaaa.. mesti ssyyiiookkk kan...

antalya said...

tempat2 yg ena sebut dlm entry ni semua nya berada dlm lingkungan kwsn umah sy hehehehe

~ain said...

uiiiiiiiiiii.. seronoknya!! ain lama dah tak tengok wayang.. hahahah

Zura Tahir said...

umairah xmerajuk ke kena tingal...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha