NuffnangX

Tuesday, November 17, 2009

Hati Berbunga Riang..yeay menang


hah ingat lg tak aku pernah join contest yg yg kak intan anjurkan
tak ingat klik di sini


jadi petang td kak intan dah umumkan pemenangnya
bila tgk pada pemenangnya
mmg aku tumpang gembira la kan
ialah saper yg tak rasa bangga kan bila lihat anak-anak kita yg comel tu menang kan :D

pastu aku macam biasa ajer la
terus kan baca sampai ke bawah
than bila sampai ke D
hah biar betul
time tu mcm tak percaya lg
ialah ramaikan anak yg name umairah
tapi bila aku tgk name ENA
rasa macam " biar betul aku menang ker nie"
terus klik pd name yg telah di linkkan
tuppp terus ke blog aku
hah biar betul
terus aku senyum sampai ke telinga hehehehhehhee


kak intan yg baik hati telah bagi hadiah kepada umairah
utk kategori
"ONE SPECIAL ENTRY"

untuk lihat lebih jelas pemenang-pemenang yg lain
sila la terjah blog kak intan
yg mempunya anak perempuan yg comel sgt
Arissa


thanks kak intan :D



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


dan kegembiraan berganda bila
aku tgk blog mummy ayu
yg telah umumkan para pemenangnya
yeay menang lagi


kalau tak ingat
sila klik di sini
contest aper telah aku masuk :D


nie gambo yg aku pertaruhkan itu


umairah menang tempat ke 4
nak tengok senarai pemenang yg lain
sila terjah di blog mummy ayu


thanks mummy ayu
lain kali buat la lg contest :D
boleh la kami menang lagi hehehhehehee

14 kata-kata indah:

Suziey Ahmad said...

waaaaaaa kemenangan berganda..congratulationnnnn umairah..udah rejeki xkemana :)comel je kena pksa pakai costume bees tu:p

BabyIntan said...

Kan kan suziey...ena dpt kemenangan berganda tuuu! Murah rezeki.

Tahniah ena...kak intan suka ngan costume yg umairah pakai tu...budak comel kena paksa pakai, ha ha tergelak bila baca entry contest ena tu dulu :)

Insya'Allah hadiah akan di pos awal minggu depan ye.

azzul said...

tahniah bb umairah..pas ni ble msuk lg byk contest yer...

.::WaNiE::. said...

waahhhh tahniahh !

ezan said...

murahnya rezeki umirah.. menang berganda ni... lepas ni mama umairah sila2 la lebih rajin join contest sebab umairah muka rezeki.. senang nk menang.. hehehe...

saya said...

wahhhh..umairah menang banyak woooo... wahwahwahhh... bestnyaa.. congratulations!!!! bila dah memang ni lagi bersemangat le ena nak masok contest2 ye. masok2 jgn tak masok...

~daRLee ZuRiS~ said...

murah rezeki umairah
:)
tahniah2..

CuTeMiUt78 said...

tahniah ena... wah.. rezeki umairah.. berganda2 gitu

attyfir said...

yeah ,.umairah monang..congrats..

~ain said...

hahhaah.. akhirnya menang jugak!! suka sangat tengok umairah pakai costume tu walaupun dia nampak macma terseksa sikit.. hehehhehe

zh-ena said...

to auntie semua thanks sbb wish atas kemenangan umairah


mmuahhhhhh :D

Unknown said...

wah..menang double ye.. rezeki di bulan nov na.. bestnye dpt hadiah! hehehe

zaza said...

wah.. dua contest Umairah menang ena..? tahniah.. nanti aku ingat nak buat contest jugak la... :-) agak2nya contest apa ye? Cam sume dah dibuat je..

Zura Tahir said...

menang jugak ko ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha