NuffnangX

Tuesday, November 10, 2009

My Dear Sales

selepas pergi kenduri kahwen
nak balik ke sijangkang macam awal lagi
sayang tanya nak pergi ke mane-mane ker
wooooo ngan laju cepat ajer aku cakap nak pergi
sales ..my dear
sayang terus jea tarik telinga aku
emmm pantang di offer sayang cakap la
hehehehhehe aku sengih ajer


bila sayang tanya kat maner tempat sales tu
aku cuma geleng kepala
aik nak pergi tapi tak tahu
"ena cuma tahu kat puchong jea sales tu"


pastu aku terus teringat yg k.tetty pernah pergi sales nie
aper lagi terus ajer la aku call kak tetty
untuk tanya lebih lanjut kat maner sales nie diadakan
kak tetty pun ingat-ingat lupa bila aku tanya kat maner sales my dear tu
alamak belasah ajer la
tak lama tu kak tetty yang baik hati msg aku bagi add
tunjuk kat sayang
sayang macam blur ngan add yg kak tetty bg kat aku tu


terus jea sayang pergi petronas kat putra height
yg sebelah petronas tu ader kfc
hah korang tahu ker :D
kat sini ader CC jadi singgah jap
tgk website my dear
terus print map nak pergi ke kedai my dear nie
hehhehehehe tengok la tu sanggup tu
semata-mata nak shopping ajer :D




gambo bukti aku print map nak ke my dear sales
sanggup tu



muka ceria sebab hajat tertunai untuk terjah sales my dear


umairah kalau duduk depan mesti duduk kat bawah seat tu
tak tahu la naper suka sgt duduk kat situ
jadi kami akan adjust aircond supaya bhg bawah pun ader rasa aircond



kami sampai di sini dalam pukol 4 lebih
orang pun tak la ramai sangat
lega jadi tak la berebut-rebut nak pilih barang



tujuan aku nak terjah sales nie
sebab aku nak cari buggy untuk umairah
dah tak larat kami nak dukung umairah time berjalan-jalan
tu yang aku nak sangat terjah sales nie



sayang dah kepenatan sebab kena dukung umairah
berpeluh-peluh la kami kat situ
aku dah la pakai baju kurung
sakan peluh aku menitis turun ke bawah



buggy untuk umairah
cuma RM60 sajer
dapat harga separuh harga
hehehehehhe maner nak dapat kat luar kan :D


tapi kan selepas aku datang sales my dear nie kan
aku rasa yg berbaloi untuk beli barang kat sini ader lah
baby car seat..stroller..baby chair..walker..
toys..table & chair..basikal..
memang harga turun gila-gila la


baju yg di jual memang tak cantik-cantik la aku tengok
jadi aku takder la beli


4 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

hehehe...kena potong telinga ko nie na...pantang dgr sale..

~ain said...

ui.. bestnya.. hubby ain kata, ain pun kalau ada anak satgi mesti sibuk nak beli segala2 untuk anak.. tapi, ain kata, eleh.. ntah2 nanti satgi dia yang melebih2..

saya said...

wahh..ena..ada lagitak sales tu? lenkali kalo ada sales2 mcm tu infom ye.. hehehe..nak jugak pegi.

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain sakan tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha