NuffnangX

Wednesday, November 25, 2009

Mari Kita Belajar Jadi Chef

memang la bebudak akan tiru aper yang parent dan org sekeliling
dia buatkan
macam aku bz di dapur
umairah memang suka menyibuk sekali di dapur
macam aku pegang sudip..dia pun nak pegang sudip gak
kalau aku pegang periuk..dia pun nak periuk jugak
kalau aku pegang mangkuk..dia pun nak mangkuk jugak
senang citer memang minah kapochi betul la si kecik nie
tapi hati lega la kan
sebab umairah sentiasa ader kat sebelah aku
aku memang risau kalau aku kat dapur
umairah kat tempat lain dan aku tak nampak aper yang dia tengah buat
entah ape la yg dia tengah buatkan
jadi lebih elok la umairah kapochi sebelah aku pun
asalkan aku tahu keselamatn dia macam mane


dan tadi si kecik nie nampak aku guna sarung tangan haba
untuk pegang cerek
emmmm dia pun nak jugak
tapi nasib baik la ader sarung tangan yg masih belum digunakan lagi
jadi bersih la utk umairah buat main


jadi cuci mata ajer la
aper yg si kecik nie lakukan ngan sarung tangan tu hhehhehhehee






aper agaknya umairah akan jadi bila besar nnti kan :D
dan yang pasti aku selalu doakan yang terbaik
untuk puteri hati kami nie



11 kata-kata indah:

Eliss said...

ok la tu umairah nak pegang apa yang ena pegang..my nuha plak nak tengok apa dalam kuali.so berdukung laa aku sambil masak..huhuhu

Zura Tahir said...

woit...berlengeng je anak dara nie...

.::WaNiE::. said...

ala ena, tak nampak tulis ape huhuhu oh rabunnye mataku

zh-ena said...

elis - tu kalau mood dia ok..duduk la tepi main ngan kuali periuk belanga semua..klu mood tak ok hah nak selalu la berdukung


zura - tu nak basahkan bdn si kecik nie..ialah dh main kan bereluh..klu tak lap mmg melekit la bdn kan..

zh-ena said...

wanie - tu la masa buat ok jea tulisan tu..pas dh msk kat blog baru la perasan tulisan tu tak clear huhhuuu nak buat semuala mcm malas ajer

Mak Su said...

hahaha, cute jer... dok belek2 sarungtangan. tentu dia heran apakebenda ler tu..

zh-ena said...

maksu - dia tgk ibu dia pakai..dia pun nak pakai jugak

saya said...

oppsss...gambar awek seksi didapurr...hehhehehee...

~ain said...

heheh.. lawak je umairah ni.. siap mengintai dalam sarung tangan lagi...

Sidratul Muntaha said...

comel noo aku tgk umairah ni
adeii
rasa cam nk cubit2 jer pipi dia..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh... umairah..umairah.. ada je gelagat dia yg mencuit hati ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha