NuffnangX

Thursday, November 19, 2009

Aku Cuti Lagi

semalam aku mc
hari nie pun masih lagi mc
ingatkan bangun pagi td dah ok
maner la tahu
bangun jea kepala rasa berat yg amat
rasa macam kena himpap ngan batu ajer


alahai malam tadi rasa mcm dah ok ajer
naper nie
jadi pas sayang buatkan air milo
sayang suh aku bersiap2 sbb nak bawak aku pergi klinik emmm risau gak suami aku nie
jadi sambil aku siapkan diri aku dulu
sayang siapkan umairah
dah siapkan umairah baru la turn sayang plak bersiap


terus menuju ke klinik mutiara
kali nie jumpa ngan dr.suraya
ok la dr nie
tapi aku lg suka ngan dr.maslinor sbb byk benda aku blh tanya
ngan dr soraya nie aku tak byk tanya pun
sbb dr nie banyak diam jea
klu ngan dr.maslinor tu mmg ckp non stop jd klu ko tanya aper2 pun
memang dia akan terangkan detail la
mmg bagus


kad ING dah abis plak limit dia
company sayang ader bg ING Card utk anak dan isteri
jd mmg senang la bila ader kad nie
tak payah bayar kan
jd dah abis limit nie kena la bayar cash
kena tggu thn depan semula la utk tpo up semual limit dia
aku rasa RM1K kot utk isteri dan anak
utk yg bekerja di compny tu unlimited
memang untung
jd kena la bayar RM35
takper blh claim kat company aku plak hehehhehehe
sama jea pun


memandangkan aku tak sihat
sayang beli makanan kat KFC utk kami berdua
sayang plak beli nasi campur
sampai rumah
bg umairah makan
aku plak tak lalu nak mkn
cuma abiskan fun fries kfc ajer
sambil tgk babah suapkan umairah mkn nasi ayam kfc
umairah nie memang la suka sgt ngan nasi ayam
tak kesah la beli @pun buat sendiri
banyak si kecik nie akan mkn


kol 2pm baru la sayang gerak pergi kerja
sebelum tu hantar umairah ke rumah bbysitter dulu
dan aku mkn ubat terus terlena
kol 5pm baru la terjaga
baru ringan skit kepala aku nie
harap esok boleh la aku bekerja
harap kesihatan aku kembali pulih sediakala



0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha