NuffnangX

Friday, November 20, 2009

Juara Makan Roti Canai

pagi tadi sayang belikan roti canai utk sarapan pagi
emmmm dah lama tak mkn
gerai roti canai dekat ngan rumah kami nie
roti canai dia mmg sedap
lembut jea


aku ngan sayang tak byk mkn pun
tapi leka tgk gelagat si kecik nie mkn roti canai
licin tu
korang layan tgk gambo ajer la erk
mls nak tulis panjang-panjang kali nie
biar gambo yg bercerita :D









geli hati kan tengok keletah umairah nie


hah korang mkn aper pagi nie
sarapan 1Malaysia gak ker :D

11 kata-kata indah:

Nana said...

hahah sampai menjilat mangkuk bole geng ngan damia dia pun suka mkn roti canai ni

antalya said...

kiut sangat tgk gelagat umairah mkn roti canai. dh beso nanti jgn wat camtu tau. ank dara kena behave

.::WaNiE::. said...

hahahha mmg suke betul tuuu

Mak Su said...

uuumak aiiii... sampai begitu sekali..hahaha

Ira156 said...

Comelnye umairah. . .suka betul dia mkn roti canai.licin. . .

Zura said...

ala comel nye umairah makan roti canai...

zh-ena said...

nana - pas nie blh la kita jumpa kat kedai mamak mkn roti canai..kita perhatikan anak kita mamam hehehehehhe


antalya - heheheheheheh skang nie buat nampak cute jea..dh besar buat mcm tu burok lantak namenya hehehehe


wanie - kami yg tgk pecah perut tergelak tgk gelagat umairah


maksu - sedap punya psl kuah dah tu


ira156 - mmg fov dia tu


zura - heheheheheheh geram tgk

saya said...

amboiiiii...hebattt.. best kan baby dah besar sikit boleh makan apa yang kita makan. hehehee..

zh-ena said...

ciksaya - umairah nie mcm leeya tak mkn pedas..letak skit masakan pedas meraung la minta air..kdg2 tu acah jea nak letak dah meraung gak hehehehehe

atty's said...

lapo lak tgk umairah makan ..roti canai .

zh-ena said...

k.atty - sat jea lg nak time lunch blh la isi perut hehehehhehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha