NuffnangX

Wednesday, November 4, 2009

1st Birthday Bash Umairah ~ The Guests

nie antara jemputan yg sempat hadir
untuk memeriahkan sambutan hari jadi umairah
yg lain tak dpt hadir
faham..


family ipar aku dtg
tak sangka plak family sayang dtg
ialah majlis yg mcm nie
family sayang kurenggg skit nak involve
bukan amalan diorgkan nak sambut-sambut berday nie
tu yg aku rasa terharu dgn kedatangan MIL..SIL..BIL..
anak buah sayang pun dtg sekali



suzy dan zura
datang serentak
mmg dah berjanji diorg nie dtg sekali
suzy bawak adk dia
ialah saper nak pegang fatin kan sementara suzy nak drive
thanks korang sbb dpt luangkan masa
hadir majlis hari jadi umairah :D



family idah pun datang
siap bawak twins lg tu
suka sgt tgk twins pakai dress
selalu jumpa selalu pakai seluar ngan t-shirt
baru nie aku nampak twins pakai dress
cantik ;D
tak mkn sgt pun diorg nie
kebetulan time diorg dtg tu
kami tgh buat BBQ
cuma idah tolak pelawaan family aku tu
sbb idan dan suami dah full house
sbb sebelum tu jumpa customer
siap mkn lg tu yg tak larat nak mkn sgt tu
tapi idah..thanks sebab sudi datangkan wlaupun dah malam kan :D




family bob
kawan baik sayang
isteri bob nie pun dah jd kawan baik aku gak
anak diorg nie sebaya umairah
naufal lahir bulan 3
dah chop nie nak jdkan besan hahahahhaha
lawak jea kan
thanks nuruk dan bob sbb dtg jugak ke rumah kami nie


alhamdulillah tetamu yg dtg dr tengahari smp la ke malam
terima kasih la pada yg menjayakan majlis ank kami nie
cehhhh mcm la dior tu baca blog aku nie :p


3 kata-kata indah:

Suziey Ahmad said...

huhu..syiok nya..rugi xsampai..kek byk plak tu..hehe..

Zura Tahir said...

sian ko na...awal2 lg dh kena sound ngan mak ko suruh kemas...

zh-ena said...

suziey - tu la rezeki..ramai plak yg sponser kek utk umairah

zura - tau takper..mak aku tu maner la larat lg skang nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha