NuffnangX

Wednesday, October 21, 2009

BeLi BaRaNG UnTuK JaMuAn MaKaN-MaKaN

story dah basi tapi tetap nak letak gak
heheheheheh sebab kekangan masa
baru la hari nie nak letak hehehehehe
nie story hari khamis yg lepas
malam tu ajak sayang pergi Giant Shah Alam
nak cari kelengkapan untuk buat jamuan makan2
buat kecik ajer
jemput pun jiran rumah kami
ngan member2 aku ajer


auwwwww tercekci la plak umairah nie
ala2 goda la plak hehehehehe



ops sayang dh macam pregnant 9 bulan ajer
nak tunggu hari nak meletop ajer hahahahahaha
sayang tengah layan karenah umairah
memilih koko krunch
dah suka plak makan ngan koko krunch nie
start makan kat rumah efa la tu
anak2 dia suka makan
jadi umairah pun suka gak mkn benda nie


sekarang nie umairah dah tak suka duduk kat tempat duduk troley tu
lebih suka duduk dalam troley tu
biasanya kami letak bantal 4 segi dalam troley tu
tapi tak jumpa plak bantal tu
jadi sayang letak ajer la kotak untuk lapik
ialah sakit kan kalau tak letak pelapik nie
jadi diam ajer la umairah duduk dalam troley tu sambil2
memunggah barang yang kami letak dalam troley tu



time bayar di kaunter
amik ko hampir RM300 kami kena bayar
aikkkkk tak la banyak barang yang kami amik
kena check resit semula nie
sebab tu la suka beli barang kat Mydin
murah skit bila kami berbelanja satu troley pun


pastu kami yg tengah kebulor nie
terus terjah CRS
lapar nasi kan



antara hidangan yg sempat aku snap
nak snap yg lain dah tak sempat pun
perut dah lapar sgt
lagi plak umairah taknak duduk diam2 dalam bby chair
nak la asyik keluar dr bby chair tu



sebelum makanan sampai
umairah duduk gak dediam dlm bby chair tu
mkn koko krunch lg


sayang bg sendiri umairah taknak
dia nak sendiri yang amik


gambo bukti
tangan kecik tu hak milik umairah ~ putih berseri tu yea
yg samar2 colour tu..tangan sayang la hahahhahahha


time mkn nie memang angin satu badan la jugak
tercekik2 kami makan
time sayang makan
aku suap la umairah mkn
sayang dah siap makan
turn aku plak mkn
tapi si kecik nie nak gak aku suapkan
aku dah la lapar nie
si kecik nie buat hal la plak
aper lg terus la minta bungkuskan utk bahagian aku
geram tul laaaaaaa


sampai rumah susu kan sekecik nie
terus aku bz di dapur
masak nasi impit 6 ketul
tu pun terpaksa masak 2x
sebab periuk umah aku nie semuanya kecik2 belaka
jadi terpaksa la masak 2x
cam nak nangis gak


sambil tunggu nasi himpit masak
aku buat la cake blueberry
untuk satu 1 adunan nie
dapat la buat 2 cake
sbb loyang cake aku kecik ajer



adunan cake yg telah di siap


nie bukan hangus tau
nie base cake punya
aku letak oreo
gambo dah siap masak next entry aku letak erk

jadi aku tido hari khamis tu
kol 4.30 pagi tau
masuk opis pagi jumaat tu memang ngantuk gila
tak terlarat nak buka mata pun


7 kata-kata indah:

saya said...

wahhh..terornya buat kek.. ena..ajar la saya. huhuhuhu..saya kalo buat kek kompom hangusssssss...

saya said...

wahhh..terornya buat kek.. ena..ajar la saya. huhuhuhu..saya kalo buat kek kompom hangusssssss...

Mak Su said...

maksu suka mkn ayam kari kat crs... lemak! kaw!

Zura Tahir said...

cian ko na...

chik star said...

nnti bole la bg resepi kek sekli eyh
:)

attyfir said...

tak sabau nak tgk kek yg ena buat..mesti shedap nie .

~ain said...

umairah tu nampak kecik je bila hubby ena dukung.. hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha