NuffnangX

Thursday, October 15, 2009

UmAiRaH BeRsAmA PiNk CrOwN


cekak rambut tu baru jea aku beli semalam
pagi tadi baru la nak acukan pada umairah
nasib baik la budak kecik nie ok ajer bila letak kat atas kepala dia
diam ajer

aku suka sbb pinky kan
aku maner boleh tak beli kalau benda2 colour pinky dan cute nie
confirm nak beli

skang nie bila aku dah snap amik gambo umairah
umairah mesti dtg kat aku nak tegok gambo dia semula
pastu sengih nampakkan gigi dia
hehehehehe geram ibu tengok
cute sangat la

2 kata-kata indah:

Zura said...

nti anak ko jd peragawati na...

atty's said...

alor cutenya ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha