NuffnangX

Tuesday, October 20, 2009

KaSiH KeMbALi BeRtAuT

cehhhhh tajuk macam gempak ajerkan hehehehehehe
aku ngan sayang dah ok..alhamdulillah
tak payah la nak berlarutan merajuk-rajuk nie kan
tak elok pun hehehehehehehe dah ok tau pun buruk merajuk tu :p


biasa la tu bila sudah berkahwen
ader pasang dan surutnya
mcm kata ain bak kata lirik p.ramlee
suka baca panduan di entry blog ain
rumahtangga kekal bahagia..lebih kurang la kot

susahkan jiwa dan raga bila kita nie rasa tersentap
dah la taknak bercakap
diam seribu bahasa..aku la tu
aku mcm tu la klu dah tersentap
bukan nak bercakap ker aper
diam ajer
pastu muncung ke depan
kalau saper tgk pun angin gak hehehehehehe

pagi tadi dah ok hehehehehe
tak elok berpanjangan kan
baik minta maaf
tak baik jd isteri yang derhaka nie :)
bak kata si zura la...

bila hubungan dah baik
lapang rasa hati
lega kepala otak
aper sajer yang nak dibuat berjalan lancar ajer
tak macam semalam..semua kerja rasa lintang pukang ajer
otak rasa terbeban ajer
muka monyok ajer

hari nie muka happy sesangat
sebab tu la jangan selalu nak sentap ajer
sorry sayang
ena sayanggggggggg sangat kat babah
mmuahhhh

6 kata-kata indah:

Mak Su said...

oohhh...... biasa ler tu ena...

maksu ni, siap dush dush dush, sepak sepak lutut, tenyeh siku kat kepala, tendang kat perut, kat pungkok semua kalu bergaduh, kitorang memang sparing habih :)

lannida said...

Mak su : bole tahan ganas ek...he..he..

Ena : semoga bahagia selalu. sentap menyentap nih biasa lar... rajuk merajuk pun perlu gak... tapi kes aku selalu terbalik.. sbb aku jarang sentap, tapi hubby aku slalu sentap ngan aku... kekadang smpi 3 hari tak bertegur sapa... aku plak? sori nk pujuk... pandai lar dia baik sendiri..he..he..

Zura said...

bergune gak nasihat aku kat ko yerk...hehehe

ienaadifisa said...

gaduh2 sayang kan ena...
hehe..

adatler tuh..
kalau tak gaduh2 tak best pulak kan..
hehe..

.::WaNiE::. said...

hahah mmmg kalau dah baik semula rasa cam baru kawen pun ada kuikuikui

saya said...

alhamdulillahhhhh... saya doakan yg elok2 je utk ena dan family

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha