NuffnangX

Monday, October 19, 2009

MooD TaK BaiK

entah mood aku skang nie tgh tak baik lah
rasa macam bosan jea nak update blog
sebenarnya banyak benda nak aku ceritakan
mggu lepas aku mmg bz ngan keja


pastu membuatkan mood aku lebih tak elok
aku tengan tersentap hati ngan sayang
huhuhuhuhu tak pernah2 tersentap
kali nie boleh plak tersentap hati
entah lah..harap-harap tak lama la aku akan tersentap nie
mungkin nie salah satu membuatkan mood aku jadi tak baik
muncung aku pun panjang sedepa ajer ke depan

bila dah ok nnti aku update erk
saper2 nak join contest yg aku ajurkan tu
sila2 la erk..

Gud Luck :D


5 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

jgn sentap lama2....derhaka jdnye...hehehe

~ain said...

Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri... Bbuang yang keruh ambil yang jernih, baru mulia peribadi.... treng teng teng teng teng teng..(ain nyanyi lagu P.Ramlee ngan Sarimah kat kandang kuda tuuuu)... hehe..

Ena, semoga semuanya kan ok.. Merajuk2 manja tu biasa laaa....

.::WaNiE::. said...

patut tak apdet :P agak pelik gak sebenarnya hihih

p/s : kadang2 merajuk sentap2 ni mmg perlu ..hehehhe

Mak Su said...

be cool :)

saya said...

huishhh..sabar..sabar..jangan sentap2.. pikirkan saat2 gembira & manis ketika bersama. tapi tu la.kadang2 hati tu terguris jugak ye. apapon, saya doa ena jangan sedih2 jangan takde mood pulak. cukup le saya je yang asyik le takde mood. hehehehe... smile ye ena. luv ya!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha