NuffnangX

Friday, October 9, 2009

LuNcH Di OTWC

semalam ira ajak mkn kat OTWC
aku on ajer
mengidam kot bdk ira nie
memandangkan kami kuar dr opis pun lambat
kol 2 lebih
jadi org kat sini mmg takder sgt
jd kami posing2 la dulu
hehehehhehe tak malu kan


statik jea aku posing kali nie
entah tak tau la nak berposing mcm maner
blaur jap kata otak tgh weng..weng..weng.. semalam
tu yg blh jatuh kerusi tu huhuhuhuhu



memandangkan aku tak rasa lapar sgt
aku cuma order bee hun sup
ira plak order ku tiew sup
minuman plak
aku ~ lime juice
ira ~ nescafe hazelnut ice

aku yg abis makan dulu
tetiba rasa lapar plak
nak order lg cam malu jea
n day way blk singgah beli pisang goreng
hehehehe entah baper la berat aku skang nie
takut nak timbang
takut jarum timbang tercabut keluar hahahahaha

6 kata-kata indah:

saya said...

seperti biasa, komen lump sum. hehehe...

bab berat : rsanya ena tak le chubby sangat. sedang2 sesuai je tu. jangan la risau nanti kurus sangat nanti tak larat nak dukung umairah.

bab jatuh krusi: sebelom apa2, nak gelak dulu. hwauhahhahahha...ok2, sorry2.. kadang2 memang macam tu, rasa macam berangan je, rasa macam blur2 je. mujur takde apa2 ye. lenkali jaga diri, jgn panjat kerusi.

bab signal : memang bangang org yg tak paham signal ni. nak ke kiri bagi signal kanan, nak ke kanan bagi signal kiri. kalo tak pon signal tu terpasang je berkelip2 sepanjang masa. tak alert lansong. membahayakan diri sendiri dan orang lain juga. marah ni. hehhee...tetiba je kan.

zh-ena said...

ciksaya - yea ker..rasa pipi ena chubby sgt la..tu yg selalu amik gambo dr tepi jea hehehehe nak cover la tu konon

tu la rasa cam lalok jea bila naik kerusi tu..tau2 dh jatuh ke bawah heheheheheh gelakkan diri sendiri

betul bangan dan sengal pd mereka yg tak suka bg signal tu..bahayakan diri org lain jea tak bg signal nie

Zura said...

alamak OTWC ke...hehehe

~ain said...

ena.. mana laaa berat sangat ena oi.. takde nye jarum timbang tercabut keluar.. hahahahhahah.. ain tak pernah jejak kaki ke OTWC ni.. macam menarik je..

Mama_Aqish said...

wah...sodapnyer...tertelan air liur kiter nengok

~mamazahra~ said...

hi ena, lamanya x pekena ipoh hor fun d OTWC.sedap3.dr b4 puasa da tingin neh, haruslah gaji ni gi cpat2.nak leleh air liuh tgk ena mkn d OTWC.hikhik

ingt puasa sebulan dpt lah slim kn bdn, tp asek mkn jek kn..sama lah kite.hahahaha.hari2 nk jln2 cr mkn.heee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha