NuffnangX

Thursday, October 8, 2009

PaRcEL SuDaH SaMpAi

aku terima parcel nie semalam
mungkin sampai time aku keluar pergi the store
ialah tau2 jea dah ader atas meja aku
bila tgk tu
aku dah tahu sampai yg anto hehehehhe
tak tgk nama pun lg
bila tgk name kat atas parcel
confirm dr Ain
thanks Ain


aku order buku yg Ain karang
dah jd penulis ain dah skang nie
bagus betul kan
tu yg aku beli 1 terus dr ain


ingat dlm parcel tu ader buku ajer la
bila buka ader 2 sampul lg dlm parcel tu
satu dlm blue colour
2nd sampul dlm dark colour



yg dlm blue colour mmg sah la buku yg aku tempah tu
suka la colour buku ain nie
mmg menyerlah
bebudak mesti suka
sekali imbas aku baca
ayat mmg tersusun
bdk2 baca pun senang faham
pas nie nak karang buku lg ker ain???


utk 2nd sampul plak
dlmnya ader ole2 la dr Sabah
mggu lepas kan ain pergi Sabah
tak sangka plak dpt ole2 dr sana
ader 2 ole2
1 utk aku
lg satu utk zura
hari nie aku nak pas kat zura time lunch
aper yg zura dpt kena la terjah ke blog dia eheh


aku terima FM dr sabah ngan gelang tangan
wah dua2 aku suka
mak aiiii tak sempat2..terus dan2 tu gak aku pakai


mcm maner cantik tak
suka sgt la
thanks ain ngan ole2 dr sabah nie
makin bertambah FM ena skang nie



8 kata-kata indah:

attyfir said...

cantek gelang tu..

saya said...

menarik ye.. wahh...semuanya best2 belaka

Suziey Ahmad said...

waa rejeki..buku ape tu ena? cam menarik

zh-ena said...

k.atty - betul kan cantikk

ciksaya - tu la org bg kita terima ajer

suziey - buku kanak2..klu nak blh order terus dr ain tu..cuma RM18.50 jea

Anonymous said...

kita penah bli FM mcm tu jenis bulat pastu ada besi nama tempat skalik besi tu tertanggal kosong je xde nama tmpt.
so lps tu xbli dah yg ada besi mcm tu sebab dia nye gam senang merekah gitu.hehe

Zura Tahir said...

aku tungguuuu...

zh-ena said...

nana - yea ker..takper org bagi ena terima ajer

zura - tggguuuuuu malam nie aku dtg umah ko ngan shumie

~ain said...

dah terima ek.. alhamdulillah laa.. mula2 nak belikan yang bukak katup nye jenis gelang tu, tapi takut terlonggar laaa kan.. maklumlah tgn masing2 kurus2 belaka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha