NuffnangX

Thursday, October 22, 2009

HP RoSaK

tadi lunch sama ngan zura
kami lunch kat OTWC
nak tgk gambo kami poyo2 mkn kat sana
sila la terjah blog zura erk
pas anto zura mcm biasa
aku singgah dulu kedai hotlink
ingat nak beli charger hp aku
ialah senangkan letak satu kat opis
selalu tertinggal ajer kat rumah kalau pagi tu
nak charges hp kat opis
jd tu yg decide beli jea lagi satu..senang

bila taukey cina tu test charger tu kat socket hp aku
tetiba taukey tu buat muka pelik kat aku
taukey tu cakap kat soket charger aku tu dah pecah
aku cakap maner ader pecah
semalam charge hp ok ajer

sebab aku tak percaya
taukey tu tunjuk kat aku hp aku tu
mmg sah la dah pecah skit kat bahagin soket charger tu
rasa macam nak nangis ajer tgk hp aku tu

taukey tu cakap mesti jatuh sebab tu la ader retak
jadi bila nak masukkan charger tak boleh..jadi renggang
alahai nie mesti umairah jatuhkan la nie
aikkkkk anper plak umairah yang jadi sasaran :D
ader bukti ker
yaaa looooo si kecik nie selalu jatuhkan hp ibu tau
tgk hp ibu dah rosak

tak dapat nak transfer gambo time lunch tadi
lagi plak battery hp mmg dah flat pun
tunggu masa nak arwah ajer
petang nie kena terus pergi The Store la
nak tgk aper masalah hp aku nie
lagi pun masih dalam warranty

lambat la ibu amik umairah petang nie
rinduuuuuuuu kat budak kecik tu ♥♥♥♥

9 kata-kata indah:

Suziey Ahmad said...

hehehee tunggu masa nk beli yg baru tu..hehe:p eh tp bkn hr tu baru syg awk belikan ke?hmm

Zura Tahir said...

laaa.....aku punyelah menunggu gmbar dr ko na...cm ne bleh jd cm tue...aku plak ambik gmbar xbyk...sbb aku tgk ko ambik gmbar dh byk...

saya said...

wahhh..hp yang baru dapat hari tu ke? sayangnyaa.. tu mesti tak perasan tu. kalo tak terjatuh pon kot2 terhentak la tu. cepat2 pegi trade in pulak. sayangnyaa... tak pasal2 umairah yang kene. hehehehe.. sian minah kecik tu.

attyfir said...

itu mesti nak dpt hp baru tu nanti ..
hp kty pun kong..tah bila nak tuko baru ..huhuhuuuuh

Aredhel Helya said...

Huhuhuhu.. tu namanya kena dapat hp baru tu... takpe.... mesti orang tersayang sponsor punyer... Kalo kes pecah macam tu warranty tak caber rasanya... tapi tak per lah.. try la dulu.. tak pun tukar casing dan trade in dan beli baru..

arianna adrizal said...

ha sementara ada warranty tu cecepat la bwk dia berubat. hehe

zieha said...

dpt bonus nnti leh beli hf yg baru..hik3x

Unknown said...

aik, kn baru beli je???

~ain said...

hp sekarang ni mmg selalu rosak laa.. kalau model yang dulu2 tu kebal kan.. balik campak puluh2 kali pun still ok.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha