NuffnangX

Wednesday, October 21, 2009

CoMoTnya AnAk iBu

gambo umairah pagi tadi sebelum pergi keja
skang nie bangun pagi mesti kol 7.30am
bila dah bangun confirm kena bagi susu
pastu akan cakap
nyum..nyum..nyum..
dah lapar la si kecik nie


bagi mkn donut JCO bluberyy
pastu nampak aku mkn choc
dia pun nak choc gak
jadi tgk ajer la comot ya amat bila dah dapat makan
pastu nak makan sendiri
taknak org lain suapkan
makan nasi pun dah macam tu gak
bukan banyak masuk mulut pun
lebih banyak jatuh ke lantai ader la



nie comot pas mkn donut jco
dah comot tak ingat



nie plak aksi umairah mkn choc plak
bila suapkan taknak
siap geleng2 kepala lg
nak jugak mkn sendiri


punya la kusuk mkn choc



hasilnya umairah dah abis mkn choc
comot gila
tapi tetap cute di mata ibu


8 kata-kata indah:

Unknown said...

lor.. umairah dearie... where is ur cutie face ha?? so comot lah u.. alamak!

Azuan said...

cute gile haha

Faizah_Haris said...

alolololo umairahhhh sape wat sampai comot2 tu? ibu ekk? mehh nak pokkkk ibu....heheheheh

Anonymous said...

wlpun comot tp ttp comei hehehe

Suziey Ahmad said...

hahhhaaa..comel nye umairah..amboih sedap btl dpt mkn donut jco yek..:p

oli said...

hahahahahaha...memang comot laaa anak dara ni....heheheheehehehe
.
.
kalau saya makan choc...saya makan senyap-senyap...kalau sofea ternampak saya kunyah...saya akan cakap dah habis...kakakakakaka...jahatkan saya!!!

ezan said...

comotnye... sedap sgt ye.. xpe2.. comot2 pun ke'cute'an tu masih terserlah.. don't worry.. ahhahaa...

zh-ena said...

chugie - comot smp tak tau nak kiss kat pipi maner hehehehe

manusia - comot pun comot la kan

faizah - hah nak pokkkkk kat maner tu

nana - tetap di hati :D

suziey - dh lama tak mkn tapi umairah tak suka sgt la

oli - sbb taknak bg sofea comot kan..tgk la tu umairah mkn choc abis satu muka comot

ezan - comot tetap di hati ibu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha