NuffnangX

Thursday, October 13, 2011

Tolong Laaa Pakai Deoderant

korang ada pekerja sekeliling korang
bila berdiri sebelah korang jea
cecepat korang rasa nak blah
ada jea alasan korang nak blah dari kawan sekerja korang tu
kalau nampak dari jauh pun korang
nak elak jea cecepat
apasal nak elak jea sebab BAU BADAN
kenapa la tak pakai deoderant
bukannya mahal sangat pun
bawah RM5.00 pun ada


muka aku macam tu la kalau kawan sekerja berdiri di sebelah
memang tak tahan beb


aku rasa aku paham perasaan perempuan tu

heheheheheh amik ko betul-betul ketiak basah mengadap muka perempuan tu

kalau aku terus muntah tu



ingat lagi time sekolah dulu

naik bas time pagi memang padat

konduktor bas tu kalau boleh nak sumbat kalah tin sardin

kalau pagi ampun lagi nak berhimpit-himpit

trapi time balik kalau aku tak dapat tempat duduk

aku rela lagi tunggu bas kemudian untuk balik

lambat pun lambat la asalkan aku tak hidu bau busuk badan

tak tahan la beb

tapi nie time sekolah dulu

harapkan duit mak bapak nak beli sesuatu

tapi skang nie masing-masing sudah bekerja

sudah ada duit sendiri takkan la tak mampu nak beli deoderant

takkan la dia tak perasan dengan reaksi orang sekeliling

bila dia mendekati orang lain

emmmm tak tahu la nak cakap apa

senang citer tunggu berday dia bagi jea la deoderant hahahahahhaha

agak-agak dia terasa tak :D



korang ada tak mengalami keadaan macam aku nie


6 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

boleh paham perasaan Ena..mesti tensiopn jer...Ayu pernah gak mengalami nya..taopi dgn org tak berapa rapat ..so..bila dia dtg,,memang kena tahan nafas la..

Mrs.Ira said...

klu jln2 kat mall..bila ada bau semcm..cpt2 je pergi dri situ..mmg tk thn cium bau mcm tu..uwekk!

Sidratul Muntaha said...

aku mmg band deodorant sbb nnti kau kena axillary abcess lagi tapi aku beli la minyak wangi bodyshop tu
sembur ape yg ptut
tpi klu tak alnsung
aku pun muntah

~ain said...

ada juga orang yang tak leh pakai deodorant sbb alergik. mungkin boleh cuba petua tradisional ke.. tonyoh limau kasturi + kapur makan ke.. berkesan jugak, kan? hehehe

|| NaFiRaa || said...

memang susahkan nak tegur hal cam nih kan.. salah tegur kecik hati plak.. huhuhu

Zura said...

kalau aku na...tahan je selagi boleh...sbb xnklah jatuh kan maruah org tue...tp aku akan buat helah ke tmpat lain tuk tarik nafas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha