NuffnangX

Monday, October 3, 2011

Gambar Tambahan Jamuan Raya

masih lagi nak story pasal jamuan raya di opis aku last week
ialah banyak gambar dalam camera
jadi baru la nie nak upload hehehehehe


menu-menu yang sedap belaka
ada talam cendol, triffle, satay, ayam dan sosej panggang, kuih raya
pelbagai jenis kuih muih
memang kenyang la perut


bersama BC dari Branch KL - zura dan ain

antara staff dari HQ dan staff dari branch KL
tak ramai yang ada
sebab branch dari KK dan Png tak dapat mai


bersama dengan kak liza dari payroll



dari kiri : meisha (kl), ain (kl), kak imah (logistic), zura (kl), syikin (hr), Pn.Azamah (HR mgr), Siti (Operation) dan aku la (finance)
pilih sahaja mana yang berkenan yea


aku dan ain jea yang bergambar gediksssssssss
peace no war :p



nie tengah menyusun satay dalam bekas
gambar tetap bergambar



depan pintu masuk ke opis kami
siapa-siapa yang tengah mencari kerja tu
boleh la apply di sini
tapi kerja sebagai guard la - banyak kosong nie

3 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

meriah tu jamuan raya...

zh-ena said...

makanan smpi bwk balik..byk punya pasal

Zura Tahir said...

Na..aku nmpak sate na..hehe...ada jgak nama sama ngan aku erk...ain plak nama adik aku..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha