NuffnangX

Monday, October 3, 2011

Dapat Jugak Rumah Sewanya

petang semalam lepas ambil umairah dari nursery
singgah sekejap rumah sewa syikin
ialah nak dekat sebulan jugak minah nie mencari rumah sewa
sebelum nie berulang alik dari Kuala Selangor ke Sg.Buloh
untuk datang ke tempat kerja
mana la tahan nak berulang alik macam tu
jauh tu beb..minyak petrol memang banyak la nak keluar belanja

start tahun depan syikin pun nak hantar ke nursery umairah jugak
sebabnya nursery tu belakang rumah syikin nie saja hehehehhe
dekat sangatkan
nampak bumbung tu la nursery umairah
dekat bebonar la
jalan kaki jea nak hantar
sewa rumah pun murah jea ... RM250.00
mana nak dapat harga rumah sewa macam tu lagi
petang esok nak tolong minah nie mop lantai dan buang
sawang dalam rumahnya
ialah suaminya jauh duk nun di Kedah
kalau kawan tak tolong saper lagi nak tolongkan
tolong menolong.....

1 kata-kata indah:

Ya ALya said...

syukur....akhirnyer,dapt gak kan.....syikin ni naik waja ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha