NuffnangX

Monday, October 10, 2011

Tergelincir Dalam Bilik Air

yang pasti bukan aku di atas tu yea
macam mana seksi tak model yang jatuh tergelincir tu eheh
cuci mata di waktu tengahari nie
ingat pagi tadi bangun tidor nak MC
sebab sakit sangat kaki dan bahu sebelah kiri
tapi hati tetap cakap pergi la kerja..pergi la kerja
jadi pergi la jugak aku ke opis hari nie
dalam keadaan yang sakit-sakit satu badan


kenapa sakit-sakit seluruh badan
kisahnya semalam
umairah dan sepupunya pija mandi di dalam bilik
macam lama sangat di dalam bilik air
aku jeguk sekejap - sebab aku memang berada di dapur
sedang memasak
bila aku di depan pintu jea, budak bertuah dua orang nie
tengah berpesta buih,
apa lagi terus la aku masuk ke dalam nak mandikan terus budak bertuah nie
tengah melangkah tu la aku terus jatuh tergelincir
memang tak sempat nak pegang apa-apa
memang jatuh terlentang la aku dalam bilik air
Ya Allah, time tu aku memang risau jea kot ada yang patah ker
bila bangun ok jea
teruskan mandi budak bertuah dua orang tu
terus aku cuci lantai bilik air
takut aku kalau mak atau ayah jatuh dalam bilik air
ialah aku yang jatuh nie pun dah sakit-sakit badan
nie plak kalau orang tua yang jatuh ... takut aku


semalam jatuh rilex lagi tak rasa apa-apa sakit lagi
cuma pagi nie bila bangun pagi baru terasa sakit seluruh badan
alahai dah tua pun aku nie
ingat nak pergi urut la
takut ada yang tersimpul mana-mana tempat
masuk angin dan yang menaggung merana aku jugak

adoyai korang pernah jatuh tergelincir tak
sebab apa...jatuh sebab kulit pisang ker eheh

7 kata-kata indah:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

me pernah jugak jatuh terlentang atas simen..hazab giler..terpaksa urut satu badan pastu..

Zura said...

hehe..penah jatuh jgak kat bilik air na..masa tue pintu bilik air aku problem..so aku dtg nk bukak mcm heroin siap berlari...sekali laju je kaki melunjur tendang pintu terus terbukak...siap angkat tangan macam superman mase nk tolong tue..haha..

|| NaFiRaa || said...

uih~ bahaya tuh.. tak pernah lagi lah jatuh terlentang 1 badan.. tergelincir sikit2 tuh ade lah.. tu pon dah cuak.. elok gak pi berurut~

zh-ena said...

eliss - tu la kan bila perempuan nie kalau jatuh mesti kena berurut..

zh-ena said...

zura - nsb baik la tak jd lebih parahkan..supergirl pun nak beraksi jugak

zh-ena said...

nafira - tu la ingat bila free nie nak pergi urut..takut angin masuk jea nnti

Redbloodsnow said...

mmg sakit wooo tergelincir dlm bilik air. zie pernah kena. bengkak terus kaki sudahnya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha