NuffnangX

Monday, October 10, 2011

Bila Sudah Mengaku Kena Marah Plak Dengan Mak

sedang lepak-lepak di kedai mak
sayang balik terus tanya sakit lagi tak
bila mak dengar, terus tanya sakit apa
aku cakap la slow-slow yang aku jatuh bilik air
sabtu lepas
bila mak tahu apa lagi terus kebabom la dengan mak huhuhuhu
kena marah tu beb, mak cakap kenapa tak beritahu awal-awal
kalau sudah masuk angin nanti aku jugak yang merana
sebab masa mak mudah dahulu pun pernah jatuh dalam bilik air
dan tak urut pun lepas tu sebab ingat takder apa-apa
tapi skang nie bila umur dah masuk 50 lebih baru tahu macam mana sakitnya
bila tetiba badan rasa sengal selalu
jadi mak minta aku pergi rumah m.cik eton untuk urut aku


lepas isyak, m.cik eton datang ke rumah
kena la urut satu badan
nak dekat 1 jam jugak kena urut
bila urut di bahagian paha dan pinggang
memang aku terjerit-jerit di buatnya
sakit tak ingat tu beb
tapi lepas urut memang rasa lega sangat
masa urut tu, m.cik eton siap cakap urat aku dah masuk angin
sebab tu la bila kena urut rasa sakit


lpeas urut, mak suruh rebus air sireh
apa lagi untuk di minum la
sebut pasal sireh nie, memang banyak khasiatnya
nanti aku citerkan apa khasiat sireh nie untuk kaum wanita
confirm suami akan lekat jea ngan korang eheh

2 kata-kata indah:

Ya ALya said...

ha kan dah kena marah.......heheheh....tapi memang betul tau,kalu tak urut t sakit di kemudian hari.....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tuh la..tak per, marah utk kebaikan..syoknya kena urut. me lepas c-sect hari tu, tak urut2 pun lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha