NuffnangX

Monday, October 24, 2011

Duduk Di rumah Sahaja ~ Umairah masih lagi demam

terpaksa jugak kerja hari nie
sebab ada kerja yang perlu diselesaikan
mak terpaksa jaga dua cucu hari nie
kesian mak...mesti keletihan hari nie
tapi sebelum pergi kerja
aku memang pastikan semua kerja sudah disiapkan
macam baju sudah di sidai, lantai sudah di sapu, pinggan mangkuk di singki telah di cuci
jadi aku biarkan mak hanya menjaga anak aku sahaja
taknak menyusahkan sangat pada mak
tapi tak risau sangat sebab hari nie sayang keluar kerja pukol 3pm
jadi akan sampai di rumah dalam pukol 3 lebih
harap mak tak la letih sangat menjaga umairah dan umar

umairah muka sedih jea bila aku nak pergi kerja
cian anak ibu
cepat-cepat sembuh yea sayang

umairah kena demam sebab petang sabtu yang lepas
dia main basikal kena hujan renyai-renyai
puas la aku menjerit minta umairah masuk ke dalam rumah
haram tak dengar langsung
skang nie dapat la ubatnya
tapi aku jugak yang risau....

6 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

ala siannya..risau betul bila anak2 tak sihat... apa pun semoga umaiirah cepat sihat ye sayang..

zh-ena said...

ayu - tu la dok kat opis nie pun asyik call mak jea tanya keadaan umairah mcm mana

Ya ALya said...

semoga cepat sembut yer umairah sayang......

BabyIntan said...

Kesianya kat umairah, get well soon ye sayang...

zh-ena said...

ya - thanks ya

zh-ena said...

kak intan - thanks kak intan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha