NuffnangX

Monday, October 31, 2011

2nd Celebrate Birthday Umairah at Sri Kundang

malamnya kami sampai di rumah kundang pukol 11 lebih
masuk rumah tengok mak tak tidor lagi
macam pelik sebab masa tidor mak mesti pukol 10
bila tanya mak cakap mak tengah layan drama melayu nie
masukkan umar ke dalam bilik
ingat nak terus tidor jea
sebab sudah baring sebelah umar
bila nak terlelap tu, sayang panggil suruh keluar dari bilik
bila aku keluar jea tengok kek sudah terhidang depan umairah
aik bila masanya datangnya kek nie
pandang umairah dah tersengih duduk depan kek





kek birthday umairah yang telah di sponser oleh sobri

sambil menyanyi sambil tepuk tangan

hari ahad tu jea 2 kali umairah potong kek

bertuah sungguh insan bernama umairah zahrah nie

semua sayang padanya

selepas nyanyi apa lagi pasti la tiup lilin

hah berjaga-jaga yea jangan sampai air terliur terkeluar sekali hehehehehe

sudah tiup pasti la potong kek sekali
p.lang tolong umairah memotong keknya



babah umairah yang tolong potongkan kek


umairah macam biasa la apa sahaja hiasan atas kek pasti di hisapnya


dalam gambar pasti muka aku tiadakan


ialah kalau aku dalam gambar siapa yang nak snap semua gambar yang ada huhuhuhu


mak bagi cucunya baju hello kitty bukan pada umairah sahaja tapi berikan sekali pada pija


p.chu belikan set pinggan mangkuk


emmmm bertambah la koleksi mainan umairah


bila main taknak berkemas aku selalu ugut nak buang semua mainan


tapi aku jugak yang tambahkan koleksi mainan si umairah nie


hishhhhhhh selamat hari jadi sayang ibu


mmmuahhhh

2 kata-kata indah:

hOtMaMa said...

happy birthday Umairah.. semoga menjadi anak yg bijak pandai yea..

azlin mrs'Hairil said...

Happy Birthday Umairah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha