NuffnangX

Friday, October 28, 2011

Buat Pavlova Lagi


malam tadi buat lagi pavlova
nie adalah percubaan kali ke dua aku buat pavlova nie
1st time buat mini pavlova
2nd time nie aku buat jenis pavlova yang siza biasa orang buat
tapi selaps makan pavlova nie
aku suka lagi yang mini pavlova sebab mudah nak makan
tapi apa-apa pun mini atau besar pavlova tetap sedap gila
makan sesuap tambah lagi sesuap
emmmm memang naik la berat badan macam nie eheh
seyes rasa makan makan mashmallow gitu
pastu makan sejuk-sejuk aduyai sungguh la sedap


betul kata hotmama sebab kalau letak buah-buahan yang jenis masam-masam skit
bila time makan tu lagi la kesedapan pavlona nie lebih terasa
sebab pavlova tu manis dan di makan bersama buah masa-masam
memang la kena kejodohan nie
lain kali nak buat lagi :D

8 kata-kata indah:

mama tisya said...

tk pernh try lg pavlova..aritu nett kata nk bw tp tk jd..nanti try la tiramisu lak

zh-ena said...

mama tisya - tu la hubby pun dah request minta ena buat lepas tgk kat mastercheft..nnti minta resepi yea eheh

atty's said...

sedapnya na..teringin nieh

A N A K - A N A K K U said...

rajin tol erk...heheheheh mmg naiklah berat badan...huhuhuhuh

Alycia said...

sedapnya.. lg2 tgk freshh fruit tu.. nnt kongsi resepi yer ;)

Ya ALya said...

meh pos kt ya sepotong...hehheheheh

|| NaFiRaa || said...

ya Ampunnnnn..sedapnye!!!! tak tahan dh rasa nih.. nak meleleh air liur.. huhuhu

~ain said...

oh.. sedapnya!!!!! nak buatlah kat rumah emak ni.. kalau buat kat tganu, takde siapa nak makan bebanyak tu.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha