NuffnangX

Friday, October 7, 2011

Sup Kaki Ayam

persamaan di antara umairah dan umar
ialah anak-anak aku nie suka dengan kaki ayam
biasanya aku akan masak sup sahaja
sebab mudah untuk anak-anak aku nie makan
sebab kaki ayam tu akan jadi kembang
dan memudahkan untuk umairah dan umar
menggongkang kaki ayam tu hehehehehhe
kalau aku tengok umar makan memang terliur la kita
nak meratah kaki ayam tu jugak
kalau umairah makan memang licin kaki ayam tu
akan ditogelkannya..tinggal tulang jea

anak korang suka makan bahagian mana
kalau kita nak masak ayam tu...

6 kata-kata indah:

Ya ALya said...

sara setakat ni suka peha ayam......adiknyer belum tahu lagi.....ya pun suka makan kaki ayam ni.....

A N A K - A N A K K U said...

hahaahhh drumstik na, mcm upin ipin tue...kalau tgk dia mkn aku pun teringin

h4ni3 said...

amboi sedapnya dia makan!

Zura said...

kaki ayam...erm..tekak xleh terima na sbb terbayangkan ayam berjalan tanpa kasut...hehe..

Mak Su said...

nak maksu time kecit2 je suka kaki ayam, bila dah besau, tak mo nya dema, apa bagi makan kaki katanya, hahaha

~ain said...

anak sedara ain panggil 'tangan ayam'.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha