NuffnangX

Monday, October 24, 2011

Umairah Demam

sebenarnya sudah perasan yang umairah demam
dari pagi ahad lagi
jadi sudah bagi awal-awal minum ubat pada umairah
tapi lepas magrib semalam, panas umairah makin tinggi plak
jadi lepas tengok MasterCheft Malaysia
terus bawak umairah pergi klinik
umar sudah pasti la bawak sekali

nasib baik la kami sampai patient tak ramai
selepas daftar terus nama umairah di panggil masuk




ketika duduk sekejap sebelum nama di panggil


bila doc check suhu badan umairah 39


terus doc nak masukkanubat bontot


umirah bila dengar memang la tak suka


terus nangis

umar yang sudah tak boleh di pegang lagi setelah dapat lesen L nie
asyik la nak melawat kawasan jea
semua ceruk nak dimasuknya



selepas nangis masukkan ubat bontot


kena sedut gas pun nangis jugak


tapi sekejap sahaja


sebab bila tengok ada budak kecil dari dia kena sedut gas tapi rilex jea


terus umairah tak nangis lagi


yang umar bila tengok kakak dia kena sedut gas


apa lagi terus mencanak nak keluar dari bilik tu


heheheheheh tau takut


muka nampak cedih jea time sedut gas


cha yok cha yok anak ibu


macam tu la jadi anak gadis yang berani


total bil semuanya RM99.00...hah ambik ko


nasib baik la panel klinik sayang


kalau kena bayar CASH alahai.....gaji lambat lagi

4 kata-kata indah:

atty's said...

semoga umairah cepat sembuh ye,.
mahalkan cost medical skrg.

zh-ena said...

k.atty - tu la semuanya mesti lebih dr RM50 skang nie

~ain said...

kalau malam mmg mahal sket kan cas klinik...

zh-ena said...

ain - tu la lepas jea pukol 10pm confirm harga mencacak naik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha