NuffnangX

Thursday, July 14, 2011

Sarapan Pagi - Lontong


pagi nie aku sarapan lontong dengan telor rebus sebijik
tapi aku sarapan sorang-sorang jea
sebab syikin hari nie amik EL - balik Kedah datuk sedara dia meninggal
semoga rohnya dicucurih rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman - Amin
Al-Fatihah


korang suka lontong tak
aku memang suka la
kalau cuti aku memang akan trejah kedai m.cik nie untuk beli lontong
tapi kedai m.cik nie Q memang panjang la
sebab tu la aku kuar dari rumah tadi sebelum pukol 8
tu pun masih panjang gak Q kat kedai m.cik tu
emmmmmm
macam nie sebelum subuh la aku datang hahahahahha


hari nie aku mesti bosan skit
ialah takder geng nak borak
dan takder geng nak kuar lunch nanti
saper nak lunch ngan aku hari nie :D
angkat tangan :p

12 kata-kata indah:

notti netti said...

saya!!! saya!!!! angkat tangan tinggi2...

zh-ena said...

hehehehhe jom net sama ngan ayu..ayu start keja hari nie kan

Zura said...

aku pun suke lontong jgak..

mummy_ayu said...

suka lontong jugak..best!!

atty's said...

kty pun suka sangaatt lontong..

~ain said...

lontong telur goreng makanan kegemaran arwah nenek ain...

nanonano said...

lamenye xmkn lontong,
nk tggu raye bru bley buat,,huhuhu

zh-ena said...

zura - sama la kita erkk.jom bfast sam2

zh-ena said...

ayu - mmg best kan

zh-ena said...

k.atty - sedap kan

zh-ena said...

ain - hah yea ker ain

zh-ena said...

nano - lamanya na dpt mkn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha