NuffnangX

Wednesday, July 6, 2011

Kemaruk Berdiri

umar skang nie memang sudah kemaruk untuk berdiri
sekejap-sekajap mesti nak berdiri
tepi meja la, tepi kerusi la,
bila kita tengah duduk nie
umar boleh panjat sebelah kita untuk sokong dia berdiri
emmmm layan kan jea
agak-agak raya nie umar sudah boleh berjalan ker?


sejak dah agresif nie
bila tidor malam, mula la tidor tak lena sangat
bila urut betis dia
baru la tak bergerak sangat time tidor
penat sangat tu sampai tidor pun tak lena


semalam kebetulan aku dan sayang sampai di rumah serentak
jadi sayang ajak jalan-jalan sekejap bawak umar naik kereta
tapi naik kancil jea
dan aku yang kena drive
sayang nak duduk sebelah
aku ok jea
sebab kalau umar masuk dalam kereta
agresif dia lagi bertambah-tambah
lenguh tangan aku nak pegang umar dalam kereta
sekali sekali bagi babah dia handle ragam anak dia dalam kereta



umar dan umairah



mulut tu macam sama jea


dua orang botak hehehehhe
sejibik kan


kami empat beranak dalam kereta kecik
ada sekali semalam
aku langgar bumper
tetiba sayang terjerit
hehehehhe rupa-rupanya kepala dia terhantuk pada bumbung kereta
tu la besar sangat hehehehehhe

1 kata-kata indah:

antalya said...

cepat progress umar nih. xlama lg sok dh reti berjalan.pastu main kejar2 ngan kakak umairah dia yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha