NuffnangX

Friday, July 22, 2011

Kenduri Tahlil & Kenduri Cukur Jambul


sabtu malam ahad yang lepas (16/7/2011)
pergi kenduri tahlil di rumah shumie
aku memang ingat kenduri cukur jambul
sebab minah nie cakap malam ahad buat cukur jambul
dan esok paginya hari ahad buat kenduri cukur jambul
memandangkan aku tak dapat datang hari ahadnya
tu yang datang malamnya
tapi bila sampai baru la tahu rupanya buat kenduri tahlil
aku dah la pakai kasual jea
hampeh betul la ko shumie
segan aku ngan orang-orang tua kat situ
ialah orang lain berbaju kurung
aku jea yang pakai seluar jeans
lini pun berbaju kurung jea - sopan gitu


bersama dengan cik marshumie



cuba tengok raut wajah aku
sedang menahan marah tu
sempat lagi adik aku Lini snap gambar nie
nak marah budak 2 orang nie
time tu tengah mengaminkan doa
takkan la aku nak bersuara kan
nak cubit tangan tak sampai plak kat budak 2 orang nie
tapi aku memang geram la time nie


tengah dok mengaminkan doa tu
boleh plak pija dan umairah bergusti
tengah-tengah kami duduk berkumpul nie
dengan gelak terkekeh-kekeh
mak aku jeling jea kat aku
aku pun jeling jugak pada umairah
tapi harammmmm tak takut langsung


jom layan gusti antara umairah dan pija






yang umar plak
tengok kakak dia berdua ligat bergusti
dia pun sama nak turut serta
langsung taknak berpegang
nak jugak merangkak di bawah
adoi yaiiiii pening kepala aku nie



******************************************************


hari ahadnya plak (17/7/2011)
kami pergi ke Serendah
ikut family hapis
sepupu dia ada buat kenduri cukur jambul
ikut ajer la
boleh la kenal mengenalkan diri
kami sampai sana pun dalam pukol 12 lebih
ngam2 time orang nak makan hehehehehe
elok sangat la tu :p


umar kalau berjalan
memang jadi budak baik
diam jea



bersama dengan wanie
sepupu hapis
erkkk aku tak bergambar dengan ko ker Lini
takder pun dalam hp nie


dah kenyang perut terus menuju ke Putrajaya
buat aper nanti aku story yea :D

1 kata-kata indah:

Redbloodsnow said...

bam bam nah pp baby tu ek. geramssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha