NuffnangX

Wednesday, July 6, 2011

Lunch Di Line Clear Nasi Briyani

hari nie nak makan nasi briyani plak
tempat nie memang dah masuk tv
untuk rancangan Jalan-Jalan Cari Makan di TV3
dan akan keluar di TV3 malam nie
dalam rancangan 360


tempat nie bukan pun dalam restaurant
cuma bawah pokok jea
cuma time lunch memang ramai orang
beratur memang panjang
tapi kami bernasib baik tadi
tak ramai pun orang sangat
cuma banyak lauk dah habis huhuhuhuhu


tapi geram tau
kita dah beratur nie
ada plak mamat tak tahu malu
selamba-selamba jea potong Q
selamba jea aku cakap kat Syikin
terus mamat tu cakap akak dulu la
aku cakap takper la, teruskan jea la



dalam panas kami lunch hari nie
aku boleh rasa peluh menitik-nitik kat paha nie
macam sauna tu beb


syikin ala kemelayuan skit
makan guna tangan
aku jea guna sudu
ialah aku taknak bau kari melekat di tangan aku nie



briyani kosong jea
sayur pun dah habis
kena RM4.50

5 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

yum yum sedapnya....

sweetfiza said...

sngguh menggiurkan ....nak kluar mnitik ayaq liur.....huhu....

Qaseh said...

wahhh..betul2 line clear punyaaa

Zura said...

kat mana nie na..

zh-ena said...

ayu - mmg sedap..nasi dia la

sweetfiza - mi la sini rasa

Qaseh - clear la nasi yg kami mkn hehehhehe


zura - jln nak pergi ke matang pagar ra..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha