NuffnangX

Friday, July 8, 2011

Berbaju Kurung . . .Ayunya

pagi nie umairah pakai baju kurung ke nursery
kiranya ni 1st time aku pakaikan umairah pakai baju kurung
siap mandi lagi pagi nie
nak mandi pagi kena tengok mood minah nie
pagi nie aku ajak sekali nak mandi tak
terus cakap nak
siap buka baju sendiri untuk mandi sekali dengan aku




nie muka takder perasaan bila aku snap gambar umairah
monyok jea
ialah dapat ibu yang serba serbi nak amik gambar hehehehhe


bila 2nd snap
baru la nak senyum skit
baru la comel sayang ibu


bergambar dengan ibu plak
ibu pun nak inter frame jugak hehehehhe
cikgu dia pun terkejut bila nampak si kecik nie berbaju kurung
siap puji lagi
emmmm kembang la si kecik nie
entah-entah siap minta nak pergi sekolah pakai baju kurung selalu
pengsan aku nanti
jangan la kan :D

2 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

budak2 mmg suke kena puji...

zh-ena said...

zura - memang pun ra..kalau merajuk tu puji skit si umairah tu dengar la cakap kita nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha