NuffnangX

Thursday, July 28, 2011

Umar : 8 Bulan









genap sudah umar 8 bulan

kalau ikut keletah dia memang dah banyak sangat

nak story kan

gigi bawah dah tumbuh 2 batang

jadi skang nie bila menyusu badan

memang akan sakit bila

sebab umar suka melagakan gigi dia

memang selalu kena tarik pipi hehehehhehe


suka buat aski stunt

memang boleh sakit jiwa aku di buatnya

boleh panjat sofa

di tolaknya kerusi kecik kakak dia

pastu panjat dari kerusi tu

aku nampak aksi yang di buat nie

memang terjerit la aku di buatnya



setiap petang mesti kena bawak jalan-jalan keluar rumah

aku nak berjalan sangat memang tak larat la

penat balik dari kerja kan

berdiri tegak jea di depan rumah

nasib baik la dia ok jea



semakin kuat makan

sebelum nie kalau masak bubur dia segengam beras jea

skang nie kena 1 pot

sebab kadang-kadang malam pun dia nak makan jugak

selagi tak bagi makan

confirm melalak jea la kerja dia



semakin montok badan umar

suka :D



1 kata-kata indah:

Zura said...

dah ada gigi 2 btg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha