NuffnangX

Thursday, July 21, 2011

Menumpang Kasih

kesian aku dalam minggu nie
semuanya di luar plan
dah la di opis menumpang pc saper-saper jea
untuk menyiapkan kerja sendiri
cepat-cepat buat pastu duduk di tempat sendiri
yang monitor yang tak boleh on langsung
geram jugak dengan Mr.Hong nie
tak buat-buat lagi CPU aku yang rosak tu
jadi semuanya tergendala
susah jugak menumpang hak milik orang lain nie
sebab kita tak boleh la duduk lama-lama tempat orang kan
jadi siap jea baik blah
jadi kerja aku di opis nie makan..makan..makan..dan makan..
bosan beb
ada gak terpikir baik lepak jea di rumah
cpu dah ok baru datang semula ke opis
buang masa beb hehehehehhe


nak update blog di rumah
tak dapat la plak
lappy dah kena virus huhuhuhuhu
petang semalam baru hantar masuk bengkel untuk dibaiki
sayang la nie
masuk FB entah saper2 IM dia
sayang layan pastu hantar link
sayang pandai sangat terus jea klik link tu
aper lagi KABABOMMMMMM la lappy aku
geram jea
lappy lagi 1 memang dah tak boleh on
sebab dah ader lappy lagi satu tu yang sampai ke sudah tak hantar baiki
jadi bila lappy yang ada pun ada problem
baru la terhengeh-hengeh nak hantar baiki huhuhuhuhu
jadi aktiviti malam tengok jea la tv
takpun ngadap la sayang tu hehehehehhehe double meaning tu :p
jadi korang berhati-hati la saper2 yang IM korang dalam FB
nak2 orang tu speaking landonnnnnn
jangan la layan....kalau korang layan alamat kababommmm la lappy korang macam aku nie :(


tadi lunch makan di Mc'D
tapikan kesian kami tau - saper lagi kalau bukan aku dan syikin
sabri bagi kupon mc'd yang redem Buy 1 Free 1 untuk GCB
konon-kononya kami beli, yang free dia nak la
ok la kami tak kesah..angkut la sekali si sabri nie
sampai sana, dengan muka selumber terus letak kupon free nie depan kaunter
terus budak krew mc'd tu cakap yang kupon mc'd tu PALSU
uwaaaaaaaaaa malu tak ingat la
siap manager mc'd terangkan pada kami yang kopun yang letak di FB tu PALSU
jadi nak dapat free kena jugak makan berbayar lunch tadi
tapikan bos aku pun terkena sekali
sebab sabri bagi pada Ester kupon tu
dan kebetul Ester memang selalu lunch bersama dengan bos kami Anna
tapi sabri nampak jea kelibat 2 perempuan nie
cepat-cepat pergi ke dorang
untuk ambil semula kupon yang dia bagi tadi
hehehehehhehehe jadi bila kami semua dah berkumpul tadi
terus tergelak besar tak ingat
lain kali kalau dapat kupon dari sabri kami taknak la
kami ambil dari Anna jea...terkena kami hari nie
tapi kesian tau pada budak-budak sekolah yang datang bawak kupon palsu tu
dah tahu dalam FB mc'd ader kupon tu terus la delete kopun palsu tu
kesian pada orang-orang yang bawak harapan yang tinggi nak makan burger free
lagi2 GCB tu
memang la boleh jea beli GCB tu
nak kata TAGLINE Sabri
FREE TU LAGI SEDAP hehehehehhehe


banyak story yang nak aku updatekan
lagi-lagi kisah anak-anak tersayang aku tu
dan kisah kami sekeluarga
tunggu jea la lappy aku siap @pun cpu aku siap di opis nie
daaaaa
tak sempat la nak singgah rumah korang
nanti aku free aku buat kunjungan balas yea :D

2 kata-kata indah:

FirZie83 said...

sian akak...huhu...skrg ada pihak yg cuba nak antar virus via FB...byk kali azie dapat camtu kak..tapi azie x layan pasal azie da dpt info dr kwn2 di fb...siap pesan pada hubby lagi azie ni...kami baru je beli laptop nih kak jadi berhati2 sikit...huhu

saya said...

hello ena..apa khabar..lama tak baca cerita. harap budak2 semua sihat2 hendaknya ye. bab virus tu mmg la.. jgn nak click mana2 link yg tak dikenali.huiiii..nangis wooo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha