NuffnangX

Saturday, July 9, 2011

Majlis Cukur Jambul

hari nie dalam puk0l 3pm kami f0ll0w family apis
pergi ke BBK
sebab mak lang dia ada buat majlis cukur jambul
masa aku sampai tu aku nampak Nina dan hubby dia
bila aku turun jea dari kereta
Nina dah masuk dalam kereta
emmm tak sempat nak bertegur sapa
tegur sapa di 0pis nanti jea la erk


di Majlis nie aku tak makan pun
cuma rasa kuih-kuih jea
sebab aku memang dah full tank
sebab sebelum tu sudah pergi kenduri kawen di area umah mak
makan nasi ayam
lauk pauk memang nampak sedap-sedap
cuma sebab dah kenyang sangat aku hanya memandang jea la


hah nie la Puteri yang kena cukur jambulnya
namanya Dalisya (ingat2 lupa plak nama si kecik nie)
sudah 8 bulan
baya-baya umar nie



apis dan s0bri menjamu selera
makan daging kambing lagi tu



umar yang nak mengunyah jea mulut tu
duduk dengan aku memang tak duduk diam
duduk dengan wan dia
diam jea - el0k jea



pija dan umairah
berpeluk-pelukan bila berjumpa
macam lama sangat tak jumpa
hehehehhehe

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha