NuffnangX

Thursday, July 14, 2011

Lunch : Nasi Kukus


hari nie lunch yang sedap
sedap kenapa
sebab aku memang suka makan nasi kukus
sebab nasi dia lembut sangat dan wangi jea
ayam goreng dia pun ranggup jea
selalu makan di Permatang Pagar


tadi lunch sekali dengan wan, kak nana, kudin dan khair
sambil makan sambil tergelak-gelak
kak nana sampai nak tersedak la gelak punya pasal
emmmm bila dah berkumpul nie
macam-macam story mori la yang keluar


nasi kukus nie banjirkan engan kari
pastu cicah ayam dia dengan sambal belacan
perghhhhh memang licin la nasi sepinggan
sambil menjilat jari hehehehhehe
pastu minum air limau ice
memang menyegarkan tekak yang perit nie
kenyang sampai ke petang :D


korang pernah makan nasi kukus tak....

4 kata-kata indah:

~ain said...

nasi kukus kat tgnu ada mcm2 lauk. sedap...

zh-ena said...

yea ker ain..kat sini mmg mcm nie la

Zura said...

aku pun suke nasi kukus nie...mmg kenyanglah makan...tp kat sini susah nk dpt je..

CuTeMiUt78 said...

oh.. sedapnya... tgk plak time ujan2 ni... adeeehhh lapar aaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha