NuffnangX

Tuesday, July 12, 2011

Yipieeeee Dapat Pc Baru Tapiiiiiiii


hari nie aku dapat pc baru
jadi semangat nak bekerja memang berkobar-kobar la beb
finance dept dapat dua pc baru
aku dengan kak viji
sabri terus dapat laptop - bestnya :p
jadi pc lama kami akan transfer ke 2nd floor



pekerja mr.hong tengah memasang set pc baru untuk aku
flat screen :D



wahhhh dah siap tersedia untuk aku bekerja
tapi banyak benda tak install lagi la untuk aku
jadi tak dapat sangat aku nak buat kerja sangat
lebih kepada call customers la - minta hutang hehehehhe
system SQL mungkin esok baru boleh install
seperti yang Mr.Hong cakap la


wajah happy tu :D




tapi tetiba pada pukol 3pm
huhuhuhuhu
Esther bagitahu yang pc aku yang baru nie kena letak di payroll dept
dan aku kena guna semula pc lama huhuhuhu
aku akan dpt pc baru untuk 2nd round purchase (kalau ada la...)
sabri kata tunggu lagi 18 tahun dapat pc
hampeh betul la sabri cakap macam tu huhuhuhu

pekerja mr.hong tengah nak buka semula kelengkapan baru pc aku
malas aku nak kemas meja aku semula
pekerja mr.hong tu yang kemas-kemaskan meja aku
konon-konon dukacita la tu



setelah pc lama aku siap di pasang
takper la buat jea la kerja seperti biasa
lagi plak pc aku memang takder masalah pun
ok jea dan baik jea
jadi takder hal la :D

3 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

ai dh bagi tolak balik..

zh-ena said...

zura - emmm dah nasib badan

safwana89 said...

kecian kat akk..besbr jela,k??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha