NuffnangX

Monday, July 25, 2011

Satar


1st time aku makan satar
memang tak pernah makan
memang sebelum nie pernah nampak satar nie
tapi tak terpikir pun nak beli


tapi lepas try sedap la plak
sampai 3 batang aku makan
1 batang ada 3 ketul
jadi 9 ketul aku sorang jea tibai
memang sedap


tapi mak cakap kalau beli di Terengganu lagi terasa ikan dia
yang aku try tu seimbang la jugak
tepung dan ikan
aku belum jejak lagi kaki ke terengganu
emmm bila la agaknay dapat pergi ke sana erk


tapi kalau nak beli satar di sini
entah tak tahu mana yang sedap
aku beli satar nie time pergi ke Putrajaya minggu lepas


ada cadangan tempat nak beli satar yg sedap di mana?
Ain pasti tahukan
sebab hang duk kat Ganu :D
Ain toleong poskan utk ena hehehehehhehe
ngada-ngada betul la :p

5 kata-kata indah:

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

azie suka kak sata nih ;p..tapi kat sabah nih belum penah jumpa...byk sgt mengidam makanan yg kat semenanjung...abis la balik sana nanti nih...hehe

nanonano said...

ptg smlm g jenjalan kemaman smata2 nk mkn sata la, pastu lepak kt cherating mkn sane :p

~ain said...

belum sempat sampai kat ena, encik posmen dah ngap dulu..
tp mmg kat tganu, siap ada isi ikan sikit2 dalam sata tu.. otak2 pun best gak..

mummy_ayu said...

tak pernah makan satar .selalu baca je..

Ya ALya said...

satar kureng sikit minat......lagi suka otak2.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha