NuffnangX

Saturday, July 9, 2011

Sales at LENO

selepas pergi ke Majlis Cukur Jambul
kami f0ll0w apis pergi ke K0ta Damansara
sebab di LENO ada sales
jangan lepaskan peluang
sales nie akan ada sehingga hari ahad (10/7)
dari puk0l 10.30am sehingga 8.30pm
jadi pada yang sh0pping awal untuk raya
jangan lepaskan peluang nie
sebab sales sehingga 70%
ada jualan kasut, handbeg, baju, barang elektrik, pinggan mangkuk
tapi aku lebih tertarik dengan kasut dan handbeg hehehhehe



bangunan LENO
kalau k0rang nak pergi sini
dengan jea dengan upt0wn k0ta dam
sederet dengan kilang l0renz0



panjang khemah nie didirikan
sebab ada jualan barangkan



hasik b0r0ng aku dan mak



kepenatan membeli barang
duduk sekejap tepi temb0k jalan
umar berpeluh tak ingat la
lencun la baju dia dengan peluh dia


umairah dekat situ jugak nak kasut baru dia
nak pakai time tu jugak
terpaksa la s0bri layan anak buah nak pakai kasut
pija dah nampak umairah pakai kasut baru dia
pija pun apa lagi nak jugak la pakai
ingat aku nak simpan raya pakai nanti
emmmm nan ad0 la kalau macam nie
tak sempat nak simpan raya
skang jugak dah di pakai minah tu


pija dan umairah bergaya sakan dengan kasut baru
kasut nie ada lampu tau :p



masuk dalam kereta terus tanggalkan pakaian umar
dah mengamuk dah si kecik nie
panas sangat kan


nie jea hasil rembatan aku di LENO
3 pasang kasut
handbeg untuk di pakai ke 0pis
handbeg yang aku pakai skang nie pun dah hampir setahun pakai
beli time raya tahun lepas
macam dah b0san jea pakai
tu yang amik kesempatan beli yang baru hehehhehe
beli sehelai seluar panjang untuk umairah
sandal tu b0leh la pakai time jalan-jalan
kasut tumit tinggi simpan dulu k0t
tak tahu nak pakai time bila - raya k0t
tapi nak pau sayang jugak beli kasut raya hehehehhehe


bye lepas tekanan bila dapat sh0pping nie :p

2 kata-kata indah:

Zura said...

shopping raya ke na...

zh-ena said...

boleh la kira mcm tu jugak..sedia dr awal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha