NuffnangX

Friday, July 15, 2011

Bangun Pagi


anak-anak aku nie skang nie memang la suka bangun pagi
kalau ibu jadi korang kan
ibu bantai tidor jea sampai tengahari hehehhehe


kadang-kadang tu aku nak bangun tidor pagi
kena gerak perlahan-lahansupaya umar tak terjaga sekali bila aku bangun
tapi lepas jea mandi confirm umar dah bangun sekali
nampak jea aku dah bertudung
mula la merangkak cepat ke arah aku
nak ikut aku sekali


umar dah bangun pagi
time nie baru pukol 7 lebih


dahi bertanda
budak baik
skang nie dah berdiri tepi-tepi meja
pastu dah rasa kondifen terus lepas tangan
tu yang dapat ubatnya
luka skit di dahi
cian anak ibu



dah bangun tu
kalau tak sakat kakak dia memang tak sah
umar confirm akan lanyak kakak dia
terkebil-kebil la kakak dia bangun


buat muka kesian
untuk bawak dia keluar hehehehhe
no no no no kena mandi dulu dengan babah yea



skang nie sakat kakak dia rebut puting kakak dia
padahal puting dia ada jea
nak jugak sakat kakak dia
nasib baik la moodumairah ok jea layan adik dia



umairah cuma pusing-pusing kepala dia jea la
taknak bagi adik dia rampas puting dia
tapi berjaya jugak di rampas puting kakak dia


muka puas hati sebab berjaya rampas puting kakak dia
sila abaikan baju kotor umar tu
time malam umar jadi mop lantai
merangkak di segenap ceruk rumah



muka tak puas hati umairah
sebab adik dia berjaya ramp0as puting dia
tapi di rampas semula la kakak dia
muka tak puas hati jea pandang adik dia


emmmm nie la ragam anak-anak aku bila di pagi hari
haru biru jadinya

3 kata-kata indah:

atty's said...

kan main lagi umar , raging kak umairah ye

Zura said...

nasib umairahlah dpt adik lelaki..

Anonymous said...

comelnye... muka semua ikut ayahnye... cuma kulit ikut ibunye... eeeemmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha