NuffnangX

Friday, July 1, 2011

Banyaknya Beg


petang semalam ambil umairah dari nursery
terkejut aku tengok minah kecik nie
dari jauh aku tengok si kecik nie jalan terkedek-kedek


nak tergelak aku tengok
punya la banyak beg yang umairah bawak pergi ke nursery
3 beg dia angkut sekali
beg tarik tu memang selalu bawak la - isi baju umairah
beg pink sangkut leher - isi teady bear kecik dia
beg hitam sangkut di tangan - isi jajan dia
emmmm macam -macam la umairah nie
ada jea benda baru yang dia buat setiap hari


nak keluar dari simpang jalan
sebelah kiri aku ada p.cik bawak motor
umairah turunkan tingkap kereta terus
" hai p.cik, nak pergi kerja yea" umairah
yang p.cik tu angguk jea kepala
yang aku nie dah tergelak-gelak sebelah umairah
peramah betul la umairah nie
bila kereta dah bergerak
siap cakp lagi babai kat p.cik tu
hehehehhehe


umairah oh umairah

1 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

apelah isi dlm beg tue na..byk nau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha