NuffnangX

Friday, July 1, 2011

Lunch Di Pizza

lunch aku hari nie di Pizza Hut
syikin cuti hari nie
jadi ajak wan lunch dengan aku
tapi sepatutnya aku ada lunch date dengan Idah
tapi last minute cancell sebab Idah ada hal yang dia kena buat
jadi lunch la dengan wan


keluar dari opis pun lambat skit
sebab terlepak lama skit dalam bilik Anna



aku yang serba biru hari nie



wan yang tak kuat makan sangat
sebab tu la badan tu cekeding jea hehehehhehe



chicken wing yang pedas - tapi tak pedas pun huhuhuhu



order speggeti carbonara
aku punya abis
wan yang tak habis makan - emmmm membazir la ko wan :p



minuman kami
yepiiiii memang sedap


tapi petang skit perut aku dah lapar semula
mula la sibuk mencari biskut untuk kunyahan

3 kata-kata indah:

nanonano said...

adui nyesal betul msuk sni time lapor2 neh, huhu

Zura Tahir said...

bertukar2 kawan rehat ko na...

chulan said...

ni semua gambar kat pizza hut sg buloh..sebab dulu i keje sini tapi dah transfer ke ttdi pulak....u ada tak sape2 kenalan di sini?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha