NuffnangX

Tuesday, June 16, 2009

UnTuK TatApAn iEnA

buat entry sbb iena nak tgk sgt
aku paki bby sling nie
gambo sblm nie tak clear
tu yg pas blk keja td
aku gigihkan diri amik gambo
jd sila abaikan muka aku yg pucat lesi tu erk
penat tak hengat


aksi dua beranak
model bby sling yea puan2 hehehehe



rambut umairah pun serabai jea
belum mandi lg si kecik nie



suker la umairah
sbb mcm rasa kena peluk kan
bila duk dlm bby sling nie



jgn risau bby anda kan jatuh tau
seee umairah rilex jea duk dlm tu



betapa eratnyer ikatan kasih ibu dan anak



heheheh tadaaa tu la hasilnye model bby sling


7 kata-kata indah:

~ain said...

wah comel nya sling warna hijau..
hehehe

[-suziey-] said...

nk beli la...cemana nk order ek..

shafarina said...

comel betullah budak genit dalam sling tu.

ni jenama apa ena? yg kak wan tengok hari tu dekat 300. mahal le pulak. :D

Zura said...

pandai lak umairah bergambar...th2 aje dia nk jd model

saya said...

wahh..camne ye letak baby dalam tu? baby tak sakit ke macam kene kepit je. hehehe...

zh-ena said...

ain - tu la kain pun sejuk jea

suziey - ena beli online..www.kasihkusayangku.com

k.wan - ena beli rm72 jea..jenama kasihku sayangku

zura -si kecik nie mmg pantang nampak camera..nak berposing jea

ciksaya - tak sakit pun..mmg selesa..siap blh tido lg tau duk dlm tu

kakyong said...

ooo.. di sini foto ibu & anak bersling2 ni...
daku guna yg murah2 jer.. tu pun dah nak lunyai.. aliya pun dah 11 bulan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha