NuffnangX

Saturday, June 6, 2009

CeDaPnYeR MaKaN ApEr Tu SaYaNg iBu

pagi sayang dah hantar kami dua beranak
blk ke sri kundang
dari sana sayang terus pergi keja
huhuhu sayang kena keja hari nie
jadi baik aku lepak kat umah mak aku kan
duk kat umah pun bosan jea kan



smp2 tu mak tgh mkn buah tembikai
bila dah tgk wan mkn kan
umairah aper lagi mmg tak sbr2 la nak mkn
mkn mmg tak blh dipisahkan ngan si kecik nie
pantang nampak org lain mkn
confirm dia pun nak menguyah gak
tgk la tu memek muka umairah minta skit
dr wan dia heheheh
cute jea kan ;D



hah ko
bila dh bagi mcm nie la ruper umairah
bila nyoyot buah tembikai tu
mmg kuat la bunyi nyoyokan air tembikai tu di sedut
mmg lucu bangat la
bila aku rasa buah tembikai nie pun
mmg manis la
lagi2 tgh panas kan
mmg sedap la dpt mkn yg manis2 nie kan



yg nie plak
ank buah aku lagi sorang
yg nie lagi la mmg kuat mkn gak heheheh
sng citer dua oprg sepupu nie kuat mkn la
tgk la tu ngan mata bulat
sedap jea hisap air buah tembikai


joom layan mkn buah tembikai
sedapppp :p



8 kata-kata indah:

shafarina said...

hihi

memang comel bangat la si umairah

tembikai lagi besar dari muka la sayang

Ibu Aqil-Aqilah said...

salam.. he.he comelnya dia makan buah.. Kids ibuani x leh makan buah ni.. batuk melampau if makan sikitpun.. hu.hu

Yan said...

heheh... yg mane satu gambo sepupunye??? nampak cam lebey kuwang jek rupe...

Zura said...

sama lah citarase kite...suke buah tembikai...

zh-ena said...

k.wan - tu la pasal..besar lg yg nak mkn buah tu hehehe

ibu aqil-aqilah - yea ker..mkn buah lain pun sama gak ker

yan - yg umairah ank ena yg atas sekali..yg bwh fiza ank adk ena..muka mmg lebih kurng ajer

zura - pas nie klu auntie ra order air tembikai blh la bg umairah skit kan

saya said...

wah..sedapnya. eh tapi baby2 boleh le makan tembikai? bukan sejuk ke buah tu? huhuhuh.. sikit boleh kot.. hehehehe... cuaca panas katakannn...

zh-ena said...

ciksaya - blh kot..sbb elok jea umairah mkn..

Lily.Lulu said...

sedapnya umairah nyonyot buah tembikai

nak join!!
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha