NuffnangX

Friday, June 19, 2009

SeLaMaT PaGi

sebelum aku g keja tadi
sempat la aku snap snap gambo si kecik nie
ssh betul nak amik gambo
sibuk sgt si kecik nie ak berdiri kat walker dia tu
bila msk kan dlm tu
dah pandai umairah akan kangkangkan luas kaki dia
jd ssh la nak msk kan dia dlm tu
pandai tul la
si kecik nie nak bergerak bebas dlm rumah

tgk la msk kan dlm walker taknak
berdiri kat walker tu nak jea
selalu kena pantau takut walker tu bergerak laju
tersungkur plak umairah nnti
RISAU
tgk la botol biskut dia tu ader jea kat dia
kuat makan bdk kecik nie



punyer la eksyen tu
berdiri sebelah tangan ajer
sebelah tgn tu dia pegang plastik kerepek
ia suker pegang plastic
sbb ader bunyi krek krek krek kan
bagi mainan @ toys
langsung tak pandang
jimat dulu takyah beli mainan hehehehe



yang belakang tu mmg kerusi merah si kecik ie
umairah nie mmg suker sgtttt ngan benda yg colour merah
jd nampak jea red colour mmg menggelupur la nak pegang
aku rasa semua benda barang umairah kami belikan red colour
bg la 2 benda yg sama tapi lain colour
kasut choc ngan kasut merah
confirm umairah akan pegang yg red colour punyer
emmmm brg umairah yg merah :
bakul barang, bakul baju, kerusi, tilam
mainan pun merah gak
bola, .....



babah berdiri kan umairah
mula2 pandang jea camera bila nak snap jea sajer tau pandang bawah
grrrrr geram ibu tau



nie berdiri kat kerusi merah dia plak
kadang tu umairah akan tolak perlahan2 kerusi nie
jd secara tak langsung umairah berjalan la sambil tolak kerusi tu
klu si kecik nie berdiri kat kerusi nie aku tak la risau sgt
sbb bila kerusi nie tersorong ke depan tak la laju sgt
tapi klu walker mmg bahaya
sbb berroda kan
bila tolak laju jea ke depan...BAHAYA



taraaa aku pakai kan hairband
hairband nie kak hanis yg hadiahkan kat umairah
time dpr hairband nie kepala umairah kecik lg
cam tak sesuai jea nak pki kan
skang nie bila aku pkikan
cam sesuai plak
nampak comel jea
ngan rambut si kecik nie yg tggl sikit jea




time nie aku dh buka pintu nak g keja
umairah dah kerja aku sampai ke pintu
dah pandai dah angkat tangan
bila aku ckp bye bye
ok la sayang ibu g keja dulu
mmuahhhh


4 kata-kata indah:

~ Zura said...

sama ngan anak buah aku...eksyen dpt berdiri pastue siap lepaskan satu tangan...

hOtMaMa said...

agaknyer nanti mesti umairah cepat dapat jalan nih...hehe

shafarina said...

haishhh


main lama2 dgn umairah ni mahu tak gi keje ibunya :)

atty's said...

tak lama lagi kalo pandai jalan tau ar mama dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha